Reklama

Oznaczenie produktów: Surowe kary za wprowadzane konsumentów w błąd

Wprowadzanie klientów w błąd obniża zaufanie do gospodarki i reguł obrotu. Przedsiębiorcy oszukujący kupujących muszą się liczyć z sankcjami. Za zmianę daty produkcji lub symbolu identyfikującego produkt grozi kara nawet trzech lat więzienia.

Publikacja: 24.11.2014 06:30

Oznaczenie produktów: Surowe kary za wprowadzane konsumentów w błąd

Foto: 123RF

Koniec roku to czas zwiększonych obrotów i zysków dla wielu firm, w tym przede wszystkim tych działających w branży handlowej. Przedsiębiorcy powinni zadbać nie tylko o to, by sprzedawane przez nich towary miały ważne okresy przydatności, ale także o to, aby były prawidłowo oznaczone. Właściciele firm, którzy tego nie dopilnują, narażają się na surową odpowiedzialność.

Używamy języka polskiego

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Ministerstwo chce dać więcej swobody biegłym rewidentom i firmom audytorskim
Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Reklama
Reklama