Region północnej i środkowej Polski oznacza w tym przypadku województwa: kujawsko-pomorskie, łódzkie, mazowieckie i pomorskie. I właśnie firmy z tych regionów, o ile oferują produkty lub usługi z zakresu technik informatycznych albo reprezentują branżę rolno-spożywczą, mogą skorzystać z szansy na bezpłatną promocję. Wystarczy przygotować opis swojego przedsiębiorstwa w języku angielskim, posługując się w tym celu specjalnym formularzem. Jest tam miejsce na przedstawienie profilu własnej działalności, wskazanie wielkości przedsiębiorstwa, oferowanych produktów lub usług (w tym na jakim etapie się znajdują, jeżeli firma prowadzi np. własne badania). Przedsiębiorca może też wskazać, z jakimi firmami chciałby nawiązać współpracę i jakie rynki najbardziej go interesują.
Na podstawie tych informacji opracowane zostaną broszury, które następnie będą dystrybuowane wśród zagranicznych firm podczas ważnych wydarzeń branżowych w kraju i za granicą, takich jak targi, giełdy kooperacyjne i konferencje. Z kolei elektroniczna wersja katalogu zostanie udostępniona ponad 600 instytucjom otoczenia biznesu na całym świecie oraz będzie dystrybuowana na bieżąco wśród firm zagranicznych. Ponadto tzw. profile współpracy, stworzone dzięki zebranym informacjom, zostaną wprowadzone do bazy POD (Partnership Opprotunities Database) prowadzonej przez sieć Enterprise Europe Network. Aby opis firmy znalazł się w katalogu wypełniony formularz trzeba przesłać najdalej do jutra na adres mailowy podany na stronie www.een.org.pl. EEN zastrzega sobie prawo do wybory firm, których profile ostatecznie znajdą się w katalogu.