Aktualizacja: 29.04.2025 19:20 Publikacja: 27.12.2019 07:41
Foto: iStock by Getty
Od 1 listopada 2019 r. obowiązują przepisy ustawy o VAT, które zobligowały część przedsiębiorców (wymienionych w załączniku nr 15 do ustawy o VAT) do stosowania obowiązkowego mechanizmu podzielonej płatności przy płatnościach powyżej 15 tys. zł.
Jedną z grup objętych tym obowiązkiem są przedsiębiorcy handlujący częściami samochodowymi. W związku z tym pojawiło się pytanie, czy obowiązkowy split payment dotknął również serwisy samochodowe, które świadczą usługę naprawy pojazdów z wykorzystaniem części samochodowych.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas