Aktualizacja: 21.09.2017 06:00 Publikacja: 21.09.2017 06:00
Foto: 123RF
- Firma działa od poniedziałku do soboty. Od poniedziałku do piątku pracujemy od 8 do 16, w soboty od 8 do 14. W takich godzinach pracują zatrudnione osoby, przy czym obsada w soboty jest zdecydowanie mniejsza niż w tygodniu. Czy możemy organizować pracę tak, aby – poza pracą od poniedziałku do piątku – na dwa lub trzy miesiące (stosujemy 4-miesięczny okres rozliczeniowy) kilku pracowników poza pracą w tygodniu pracowało także w sobotę, a w pozostałych tygodniach od poniedziałku do piątku? Byłoby to zmienne i w pełni rozliczane finansowo. – pyta czytelnik.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas