Aktualizacja: 20.09.2017 20:52 Publikacja: 20.09.2017 19:47
Foto: Fotolia.com
Eksperci się zgodni: budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego w gminie Baranów k. Grodziska Maz. może zostać sparaliżowana przez przepisy. Bariery to procedury środowiskowe czy wywłaszczeniowe. Rząd o tym wie i oprócz specustawy planuje wprowadzić przepisy o obszarach zorganizowanego inwestowania (OZI).
– Centralny port to olbrzymia inwestycja. Załatwianie formalności w zwykłym trybie zajmie dwie dekady. Trzeba dostać tysiące decyzji, w razie sporów liczyć się z tysiącami spraw w sądach – uważa Konrad Płochocki, dyrektor generalny Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas