Znaki towarowe przestrzenne

Coraz częściej spotyka się w obrocie gospodarczym formy przedstawieniowe znaków towarowych w postaci znaków przestrzennych.

Publikacja: 21.07.2017 06:45

Znaki towarowe przestrzenne

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

Forma przedstawieniowa znaków towarowych ewoluowała wraz z rozwojem ludzkości. Początkowo wykorzystywane były znaki graficzne (obrazowe), np. proste kompozycje kreskowe, monogramy i obrazki. Później większego znaczenia zaczęły nabierać znaki słowne i słowno-graficzne, a w następnej kolejności zaczęto wykorzystywać formy przestrzenne (znaki trójwymiarowe), a także zestawie- nia kolorów oraz znaki dźwiękowe.

Jaka definicja

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025