Aktualizacja: 25.08.2016 06:30 Publikacja: 25.08.2016 06:30
Foto: www.sxc.hu
- Pracownik miał w harmonogramie zaplanowaną pracę m.in. codziennie od 8 do 14 lipca. Od 11 do 13 lipca korzystał z urlopu wypoczynkowego. Mamy natłok zleceń i zleciliśmy pracownikowi pracę też od 15 do 17 lipca, które to dni oznaczono w harmonogramie jako wolne. Za pracę w dniach wolnych i w niedzielę ustaliliśmy dni wolne pod koniec lipca (pracownik pracuje w miesięcznych okresach rozliczeniowych pokrywających się z miesiącami kalendarzowymi). Czy było to prawidłowe, skoro we wskazanym tygodniu korzystał z urlopu, więc miał już zapewniony odpoczynek tygodniowy? – pyta czytelnik.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas