Reklama

Obowiązki pracownika w przypadku choroby na urlopie wypoczynkowym

Pracownik nie może zwlekać z powiadomieniem firmy o swojej chorobie w czasie urlopu. Dzięki temu szef przygotuje się do tego, że konieczny będzie kolejny pozaplanowy wypoczynek.

Aktualizacja: 20.08.2016 08:35 Publikacja: 20.08.2016 06:30

Obowiązki pracownika w przypadku choroby na urlopie wypoczynkowym

Foto: www.sxc.hu

Urlop nie zacznie się od grypy

ABSENCJA

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Krzysztof Sikora, Mateusz Mintzberg: Koniec tymczasowości – kontrola inwestycji zagranicznych (FDI) na stałe w Polsce
Reklama
Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Reklama
Reklama
Reklama