Reklama
Rozwiń

Obowiązki pracownika w przypadku choroby na urlopie wypoczynkowym

Pracownik nie może zwlekać z powiadomieniem firmy o swojej chorobie w czasie urlopu. Dzięki temu szef przygotuje się do tego, że konieczny będzie kolejny pozaplanowy wypoczynek.

Aktualizacja: 20.08.2016 08:35 Publikacja: 20.08.2016 06:30

Obowiązki pracownika w przypadku choroby na urlopie wypoczynkowym

Foto: www.sxc.hu

Urlop nie zacznie się od grypy

ABSENCJA

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego