Obowiązki pracownika w przypadku choroby na urlopie wypoczynkowym

Pracownik nie może zwlekać z powiadomieniem firmy o swojej chorobie w czasie urlopu. Dzięki temu szef przygotuje się do tego, że konieczny będzie kolejny pozaplanowy wypoczynek.

Aktualizacja: 20.08.2016 08:35 Publikacja: 20.08.2016 06:30

Obowiązki pracownika w przypadku choroby na urlopie wypoczynkowym

Foto: www.sxc.hu

Urlop nie zacznie się od grypy

ABSENCJA

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Dostawa leków na innych i racjonalnych zasadach
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?