Jak zdobyć i utrzymać kontakty biznesowe

Im bardziej różnorodna jest sieć przedsiębiorcy, tym więcej możliwości rozwoju może się przed nim otworzyć.

Publikacja: 15.04.2016 05:40

Jak zdobyć i utrzymać kontakty biznesowe

Foto: 123RF

Co charakteryzuje ludzi odnoszących sukces w biznesie? Przede wszystkim kontakty. Niezależnie od tego, jak wartościowy jest produkt lub usługa, którą firma może zaoferować klientowi, bez odpowiedniej sieci kontaktów prędzej czy później straci ona swój potencjał. Właściciele firm zwykle posiadają już szeroką sieć kontaktów, lecz mimo to często borykają się z problemem jej rozbudowania. Warto zadbać o sieć, ponieważ sukces w branży nie jest wprost proporcjonalny do liczby znajomych na LinkedIn. Dobrze dobrana sieć kontaktów to coś więcej niż baza osób, którym można zaoferować swoje usługi – to również partnerzy, do których można się zwrócić po radę czy wsparcie. Im bardziej różnorodna jest sieć przedsiębiorcy, tym więcej możliwości rozwoju może się przed nim otworzyć.

Pozostało 80% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy