Aktualizacja: 15.04.2016 05:40 Publikacja: 15.04.2016 05:40
Foto: 123RF
Co charakteryzuje ludzi odnoszących sukces w biznesie? Przede wszystkim kontakty. Niezależnie od tego, jak wartościowy jest produkt lub usługa, którą firma może zaoferować klientowi, bez odpowiedniej sieci kontaktów prędzej czy później straci ona swój potencjał. Właściciele firm zwykle posiadają już szeroką sieć kontaktów, lecz mimo to często borykają się z problemem jej rozbudowania. Warto zadbać o sieć, ponieważ sukces w branży nie jest wprost proporcjonalny do liczby znajomych na LinkedIn. Dobrze dobrana sieć kontaktów to coś więcej niż baza osób, którym można zaoferować swoje usługi – to również partnerzy, do których można się zwrócić po radę czy wsparcie. Im bardziej różnorodna jest sieć przedsiębiorcy, tym więcej możliwości rozwoju może się przed nim otworzyć.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas