Zamówienia przedkomercyjne sposobem na pobudzenie innowacyjności

Poszukiwanie i opracowanie rozwiązań, które zaspokoją potrzeby zamawiającego, a nie są dostępne na rynku w regularnej sprzedaży, mogą się odbyć w ramach zamówienia przedkomercyjnego.

Publikacja: 26.05.2015 05:00

Foto: 123RF

Zamówienia przedkomercyjne cieszą się popularnością m.in. w Stanach Zjednoczonych i Japonii. W państwach członkowskich Unii Europejskiej dopiero zaczynają być wykorzystywane.

Nie tylko dialog techniczny

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Reklama
Reklama