Reklama
Rozwiń

Sprzedawcy nie wolno odmówić sprzedaży towaru klientowi

Sprzedawcy nie wolno odmówić sprzedaży towaru.

Publikacja: 08.12.2014 02:00

Prowadzę niewielki sklep ze sprzętem RTV i AGD. Ostatnio jeden z klientów zrobił mi awanturę, chciał kupić odkurzacz, który chwilę wcześniej zarezerwował inny klient. Odkurzacz był w atrakcyjnej cenie, stąd takie zainteresowanie. Ponieważ tego dnia w sklepie był duży ruch, zarezerwowałem odkurzacz dla poprzedniego klienta, ale nie umieściłem o tym informacji na towarze. Kolejny klient nim zainteresowany twierdził, że albo mu go sprzedam, albo dopilnuje, abym został ukarany grzywną. Czy coś mi grozi? – pyta czytelnik.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji