Aktualizacja: 17.11.2014 12:25 Publikacja: 17.11.2014 12:25
Prezes Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych Jacek Częścik uważa, że przy regularnie serwisowanej flocie niewiele trzeba robić, aby przygotować auto do zimy. – Najważniejsze są zimowe opony, które trzeba wymienić odpowiednio wcześniej (nie czekając na pierwszy śnieg) – przekonuje Częścik. Reszta, czyli akumulator, płyny, ogólne przejrzenie auta, są dokonywane podczas przeglądów okresowych. Wtedy też na bieżąco wymieniane są filtry. Nawet przy wydłużonych przebiegach międzyprzeglądowych, czyli np. co 30 tys. km, samochód przynajmniej raz w roku pojawia się w warsztacie. Pojazdy przedstawicieli handlowych są nawet dwa razy w roku. – Nie sądzę, aby którykolwiek z fleetmagerów oszczędzał na przeglądach – zapewnia prezes SKFS. Wsparciem jest oprogramowanie wykorzystywane przez osoby zarządzające parkiem aut przypominające o wizytach w warsztacie.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas