Aktualizacja: 09.05.2020 12:05 Publikacja: 09.05.2020 00:01
Foto: AdobeStock
Pandemia koronowirusa, która na długie dni zamroziła stacjonarne sklepy, spowodowała, że klienci masowo zaczęli kupować przez internet. Klient z sieci to jednak nadal konsument. I właściciele e-sklepów muszą pamiętać o ich prawach i swoich obowiązkach. Sporów o ich naruszenia jest coraz więcej. O standardach dla oferujących przez internet żywność opakowaną przypomniał niedawno Wojewódzki Sąd Administracyjny w Białymstoku z 19 listopada 2019 r.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas