Aktualizacja: 09.05.2020 12:05 Publikacja: 09.05.2020 00:01
Foto: AdobeStock
Pandemia koronowirusa, która na długie dni zamroziła stacjonarne sklepy, spowodowała, że klienci masowo zaczęli kupować przez internet. Klient z sieci to jednak nadal konsument. I właściciele e-sklepów muszą pamiętać o ich prawach i swoich obowiązkach. Sporów o ich naruszenia jest coraz więcej. O standardach dla oferujących przez internet żywność opakowaną przypomniał niedawno Wojewódzki Sąd Administracyjny w Białymstoku z 19 listopada 2019 r.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas