Koronawirus: Antywirusówka, Coronex i Pasta Corona mają przyciągnąć konsumentów

Podczas gdy polski rząd wdrożył program tzw. tarczy antykryzysowej w związku z pandemią koronawirusa, jedne przedsiębiorstwa upadają, kolejne przestawiają produkcję i dywersyfikują działalność. W tym czasie zyski liczą przede wszystkim producenci żeli antybakteryjnych, mydła i papieru toaletowego, ale nie tylko, ponieważ rynek szybko odpowiada na nowe potrzeby.

Aktualizacja: 10.04.2020 16:12 Publikacja: 10.04.2020 15:10

Koronawirus: Antywirusówka, Coronex i Pasta Corona mają przyciągnąć konsumentów

Foto: Adobe Stock

W jaki sposób przedsiębiorcy reagują na obecną sytuacją zgłaszając do rejestracji nowe znaki towarowe?

Od początku 2020 roku zgłoszone zostały między innymi następujące znaki towarowe na preparaty medyczne i higieniczne:

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki