Koronawirus: Antywirusówka, Coronex i Pasta Corona mają przyciągnąć konsumentów

Podczas gdy polski rząd wdrożył program tzw. tarczy antykryzysowej w związku z pandemią koronawirusa, jedne przedsiębiorstwa upadają, kolejne przestawiają produkcję i dywersyfikują działalność. W tym czasie zyski liczą przede wszystkim producenci żeli antybakteryjnych, mydła i papieru toaletowego, ale nie tylko, ponieważ rynek szybko odpowiada na nowe potrzeby.

Aktualizacja: 10.04.2020 16:12 Publikacja: 10.04.2020 15:10

Koronawirus: Antywirusówka, Coronex i Pasta Corona mają przyciągnąć konsumentów

Foto: Adobe Stock

W jaki sposób przedsiębiorcy reagują na obecną sytuacją zgłaszając do rejestracji nowe znaki towarowe?

Od początku 2020 roku zgłoszone zostały między innymi następujące znaki towarowe na preparaty medyczne i higieniczne:

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji