Reklama

Koronawirus: Antywirusówka, Coronex i Pasta Corona mają przyciągnąć konsumentów

Podczas gdy polski rząd wdrożył program tzw. tarczy antykryzysowej w związku z pandemią koronawirusa, jedne przedsiębiorstwa upadają, kolejne przestawiają produkcję i dywersyfikują działalność. W tym czasie zyski liczą przede wszystkim producenci żeli antybakteryjnych, mydła i papieru toaletowego, ale nie tylko, ponieważ rynek szybko odpowiada na nowe potrzeby.

Aktualizacja: 10.04.2020 16:12 Publikacja: 10.04.2020 15:10

Koronawirus: Antywirusówka, Coronex i Pasta Corona mają przyciągnąć konsumentów

Foto: Adobe Stock

W jaki sposób przedsiębiorcy reagują na obecną sytuacją zgłaszając do rejestracji nowe znaki towarowe?

Od początku 2020 roku zgłoszone zostały między innymi następujące znaki towarowe na preparaty medyczne i higieniczne:

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Krzysztof Sikora, Mateusz Mintzberg: Koniec tymczasowości – kontrola inwestycji zagranicznych (FDI) na stałe w Polsce
Reklama
Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Reklama
Reklama
Reklama