Koronawirus: Antywirusówka, Coronex i Pasta Corona mają przyciągnąć konsumentów

Podczas gdy polski rząd wdrożył program tzw. tarczy antykryzysowej w związku z pandemią koronawirusa, jedne przedsiębiorstwa upadają, kolejne przestawiają produkcję i dywersyfikują działalność. W tym czasie zyski liczą przede wszystkim producenci żeli antybakteryjnych, mydła i papieru toaletowego, ale nie tylko, ponieważ rynek szybko odpowiada na nowe potrzeby.

Aktualizacja: 10.04.2020 16:12 Publikacja: 10.04.2020 15:10

Koronawirus: Antywirusówka, Coronex i Pasta Corona mają przyciągnąć konsumentów

Foto: Adobe Stock

W jaki sposób przedsiębiorcy reagują na obecną sytuacją zgłaszając do rejestracji nowe znaki towarowe?

Od początku 2020 roku zgłoszone zostały między innymi następujące znaki towarowe na preparaty medyczne i higieniczne:

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?