Prowadzę firmę, która obsługuje imprezy masowe. Dostarczamy innowacyjne rozwiązania multimedialne ze szczególnym naciskiem na wizualizację i dźwięk. Planujemy zatrudnić w sezonie pięć nowych osób, które jeździłyby po Polsce i zajmowały się techniczną stroną przedsięwzięcia: rozstawianiem i podłączaniem sprzętu oraz likwidacją nagłośnienia i światła. Czy muszę im zaoferować etaty? Jeśli tak, to jak zorganizować ich czas pracy?
– pyta czytelnik DOBREJ FIRMY.
Lato to pora wzmożonego popytu na imprezy kulturalne i artystyczne w górach, na Mazurach, nad morzem i w innych regionach atrakcyjnych pod względem turystycznym.
W grę wchodzi często wielki show, za którego obsługę techniczną odpowiada kilkadziesiąt osób. Dlatego – by sprostać wzmożonemu popytowi na wakacyjne eventy – agencje artystyczne ogłaszają latem dodatkowy werbunek personelu.
Przeczytaj cały artykuł w serwisie płatnym