Salony fryzjerskie w czasie koronawirusa: trzeba spełnić warunki, by przyjmować klientów

Mierzenie temperatury pracownikom salonu, co najmniej 2-metrowy dystans między klientami, żadnych poczęstunków, zakaz wyjmowania telefonów komórkowych - to tylko niektóre wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego dla funkcjonowania salonów fryzjerskich w czasie epidemii koronawirusa. Fryzjerzy powinni je wdrożyć, jeśli chcą znów przyjmować klientów od 18 maja.

Aktualizacja: 14.05.2020 11:45 Publikacja: 14.05.2020 10:42

Salony fryzjerskie w czasie koronawirusa: trzeba spełnić warunki, by przyjmować klientów

Foto: Adobe Stock

dgk

Wdrożenie zaleceń GIS ma minimalizować ryzyko zakażenia pracowników i klientów salonu fryzjerskiego.

Wytyczne podzielono na cztery części dotyczące: bezpieczeństwa pracowników i klientów salonu, bezpieczeństwa w salonie, procedur zapobiegawczych w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem pracownika oraz procedur postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia u klienta. Jest też załącznik dotyczący m.in. organizacji salonu i  zachowania dystansu.

Pozostało 98% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?