Aktualizacja: 24.06.2019 04:00 Publikacja: 21.06.2019 00:01
Foto: Adobe Stock
Pierwszy krok do sukcesu: CEO, czyli dyrektor generalny (chief executive officer) powinien uświadomić sobie ten fakt. Drugi krok: powinien on pozwolić CMO czyli osobie zarządzającej działem marketingu (chief marketing officer) działać i podejmować odważne decyzje.
Czytaj także: Marketing spontaniczny w reklamie produktów i usług
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas