Marketing to nieograniczona kreatywność

Rola działu marketingu w budowaniu skuteczności działań organizacji na rynku stale rośnie. Nawet najlepszy produkt czy usługa w dzisiejszych czasach same się nie obronią, potrzebują przemyślanej strategii rynkowej.

Aktualizacja: 24.06.2019 04:00 Publikacja: 21.06.2019 00:01

Marketing to nieograniczona kreatywność

Foto: Adobe Stock

Pierwszy krok do sukcesu: CEO, czyli dyrektor generalny (chief executive officer) powinien uświadomić sobie ten fakt. Drugi krok: powinien on pozwolić CMO czyli osobie zarządzającej działem marketingu (chief marketing officer) działać i podejmować odważne decyzje.

Czytaj także: Marketing spontaniczny w reklamie produktów i usług

Pozostało jeszcze 84% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki