Reklama

Rodzice najbardziej chcą w pracy elastyczności

Praca elastyczna to najbardziej pożądane świadczenie pozapłacowe wśród pracujących rodziców. Nowe badania przeprowadzone przez Regus – globalnego dostawcę przestrzeni do pracy – sugerują, że coraz więcej rodziców będzie tego oczekiwać od pracodawców.

Publikacja: 18.10.2018 05:30

Rafał Gabteni

Rafał Gabteni

Foto: mat pras

Badanie przeprowadzone w czerwcu 2018 r. na ponad 2500 pracowników z UK, US oraz innych krajów wykazało, że 85 proc. pracujących rodziców zrezygnowałoby z?innych świadczeń pozapłacowych na rzecz pracy elastycznej, a według 81 proc. ankietowanych największą zaletą takiej formy pracy jest lepsza równowaga między życiem zawodowym i?prywatnym.

Główną zaletą korzystania z elastycznych przestrzeni do pracy, zwanych czasami coworkingiem, jest ich dostępność. Dzięki dużej selekcji sieci biur, rodzic może?pracować bliżej domu, redukując tym samym czas dojazdu do pracy. Jak wynika z?ankiety przeprowadzonej przez firmę Regus, wśród pracujących rodziców, najwięcej ankietowanych (71 proc.) wolałoby spędzić czas, który traci na dojazdy, z?rodziną, a?38 proc. chciałoby poświęcić go dla siebie, np. uprawiając ulubiony sport lub spotkać się z?przyjaciółmi.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama