AI podbiła handel elektroniczny. Jakie niesie korzyści?

Sztuczna inteligencja jest wykorzystywana w handlu elektronicznym we wszystkich możliwych działaniach: od obsługi klienta, przez automatyzację procesów sprzedażowych i predykcyjną analitykę, po wykrywanie fałszywych komentarzy i podróbek markowych produktów.

Publikacja: 27.10.2024 04:45

Sztuczna inteligencja pozwoliła na automatyzację obsługi klientów i zwiększenie ich zadowolenia z us

Sztuczna inteligencja pozwoliła na automatyzację obsługi klientów i zwiększenie ich zadowolenia z usług

Foto: Adobe Stock

Z artykułu dowiesz się, jak branża e-commerce używa AI do:

  • prowadzenia biznesu
  • obsługi klienta
  • walki z podróbkami i fałszywymi komentarzami
Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
PRO
Adwokatka: Poręczenie w bitcoinach? Jestem zaskoczona otwartością prokuratury
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
PRO
Terapia z chatbotem. Sztuczna inteligencja pomoże psychologom?
PRO
OZE ograniczą wzrost cen energii
PRO
Samorządy powinny inwestować
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
PRO
Rewolucja w sporcie. Jak AI wspiera sportowców, trenerów i sędziów?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście