AI podbiła handel elektroniczny. Jakie niesie korzyści?

Sztuczna inteligencja jest wykorzystywana w handlu elektronicznym we wszystkich możliwych działaniach: od obsługi klienta, przez automatyzację procesów sprzedażowych i predykcyjną analitykę, po wykrywanie fałszywych komentarzy i podróbek markowych produktów.

Publikacja: 27.10.2024 04:45

Sztuczna inteligencja pozwoliła na automatyzację obsługi klientów i zwiększenie ich zadowolenia z us

Sztuczna inteligencja pozwoliła na automatyzację obsługi klientów i zwiększenie ich zadowolenia z usług

Foto: Adobe Stock

Z artykułu dowiesz się, jak branża e-commerce używa AI do:

  • prowadzenia biznesu
  • obsługi klienta
  • walki z podróbkami i fałszywymi komentarzami
Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
PRO
Adwokatka: Poręczenie w bitcoinach? Jestem zaskoczona otwartością prokuratury
PRO
Terapia z chatbotem. Sztuczna inteligencja pomoże psychologom?
PRO
OZE ograniczą wzrost cen energii
PRO
Samorządy powinny inwestować
PRO
Rewolucja w sporcie. Jak AI wspiera sportowców, trenerów i sędziów?
Reklama
Reklama