- prowadzenia biznesu
- obsługi klienta
- walki z podróbkami i fałszywymi komentarzami
Aktualizacja: 15.06.2025 05:26 Publikacja: 27.10.2024 04:45
Sztuczna inteligencja pozwoliła na automatyzację obsługi klientów i zwiększenie ich zadowolenia z usług
Foto: Adobe Stock
Jako obrońca w sprawach karnych cieszę się, że prokuratura otwiera się na nowe formy wpłacania poręczeń majątkow...
AI w psychologii to narzędzie, które pomaga specjalistom lepiej rozumieć pacjentów, personalizować terapie i prz...
Te władze lokalne, które wstrzymują się z potrzebnymi inwestycjami popełniają grzech zaniechania
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w świat sportu, zmieniając sposób treningu, analizowania rozgrywek i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas