Reklama

AI podbiła handel elektroniczny. Jakie niesie korzyści?

Sztuczna inteligencja jest wykorzystywana w handlu elektronicznym we wszystkich możliwych działaniach: od obsługi klienta, przez automatyzację procesów sprzedażowych i predykcyjną analitykę, po wykrywanie fałszywych komentarzy i podróbek markowych produktów.

Publikacja: 27.10.2024 04:45

Sztuczna inteligencja pozwoliła na automatyzację obsługi klientów i zwiększenie ich zadowolenia z us

Sztuczna inteligencja pozwoliła na automatyzację obsługi klientów i zwiększenie ich zadowolenia z usług

Foto: Adobe Stock

Z artykułu dowiesz się, jak branża e-commerce używa AI do:

  • prowadzenia biznesu
  • obsługi klienta
  • walki z podróbkami i fałszywymi komentarzami
Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

PRO
Adwokatka: Poręczenie w bitcoinach? Jestem zaskoczona otwartością prokuratury
PRO
Terapia z chatbotem. Sztuczna inteligencja pomoże psychologom?
PRO
OZE ograniczą wzrost cen energii
PRO
Samorządy powinny inwestować
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
PRO
Rewolucja w sporcie. Jak AI wspiera sportowców, trenerów i sędziów?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama