- prowadzenia biznesu
- obsługi klienta
- walki z podróbkami i fałszywymi komentarzami
Aktualizacja: 19.04.2025 21:44 Publikacja: 27.10.2024 04:45
Sztuczna inteligencja pozwoliła na automatyzację obsługi klientów i zwiększenie ich zadowolenia z usług
Foto: Adobe Stock
Jako obrońca w sprawach karnych cieszę się, że prokuratura otwiera się na nowe formy wpłacania poręczeń majątkow...
AI w psychologii to narzędzie, które pomaga specjalistom lepiej rozumieć pacjentów, personalizować terapie i prz...
Te władze lokalne, które wstrzymują się z potrzebnymi inwestycjami popełniają grzech zaniechania
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w świat sportu, zmieniając sposób treningu, analizowania rozgrywek i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas