AI podbiła handel elektroniczny. Jakie niesie korzyści?

Sztuczna inteligencja jest wykorzystywana w handlu elektronicznym we wszystkich możliwych działaniach: od obsługi klienta, przez automatyzację procesów sprzedażowych i predykcyjną analitykę, po wykrywanie fałszywych komentarzy i podróbek markowych produktów.

Publikacja: 27.10.2024 04:45

Sztuczna inteligencja pozwoliła na automatyzację obsługi klientów i zwiększenie ich zadowolenia z us

Sztuczna inteligencja pozwoliła na automatyzację obsługi klientów i zwiększenie ich zadowolenia z usług

Foto: Adobe Stock

Z artykułu dowiesz się, jak branża e-commerce używa AI do:

  • prowadzenia biznesu
  • obsługi klienta
  • walki z podróbkami i fałszywymi komentarzami
Pozostało 97% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
PRO
Sztuczna inteligencja rozpycha się w finansach. Czy zastąpi ludzi?
PRO
Przemysł stwarza pozory. Jakie są prognozy dla PKB Polski?
PRO
Optymizm globalnych szefów nakręca ich do zmian. Jak odczuje to Polska?
PRO
AI w konsultingu: jak technologia zmienia krajobraz doradztwa
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
PRO
Fundusz Rozwoju Regionalnego – podstawy prawne i cele działania