Aktualizacja: 04.02.2015 01:00 Publikacja: 04.02.2015 01:00
Agnieszka Łukasiewicz
Foto: ROL
Ujęte w księgach rachunkowych firmy koszty zazwyczaj odzwierciedlają wydatki poniesione w danym okresie. Jednak w praktyce często występują sytuacje, kiedy poniesiony wydatek dotyczy kilku miesięcy czy nawet kilku lat. Jako przykłady można tu wskazać opłacone z góry koszty czynszów najmu lub dzierżawy, prenumeraty, ubezpieczeń majątkowych, energii, gazu, opłatę wstępną z tytułu umów leasingu czy opłatę roczną za wieczyste użytkowanie gruntów.
Będzie możliwość wystawiania faktur poza KSeF, gdy zawiedzie elektryczność i wi-fi. To jedna z opcji w projekcie...
Ministerstwo Finansów przedstawiło plan wdrożenia obowiązkowego systemu KSeF. To rewolucyjna zmiana dla przedsię...
Nowoczesne technologie działają szybko i efektywnie. Ale w świecie księgowości są problemy, które musi rozwiązać...
Ustawa o VAT już nie będzie modyfikowana pod kątem e-faktur. Eksperci radzą, aby szykować się na nowe rozwiązania.
Duże firmy zdają sobie sprawę z rewolucji, jaką przyniesie KSeF, ale niewiele z nich podjęło już przygotowania o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas