Producenci głównymi ofiarami wojny cenowej dyskontów

Choć klientów rywalizacja na ceny pomiędzy Lidlem i Biedronką cieszy, to jednak nie wszyscy są z niej tak samo zadowoleni. Najmocniej odczuwają to producenci żywności, którzy są zmuszani do ciągłego udzielania coraz większych rabatów.

Publikacja: 10.07.2024 14:51

Producenci głównymi ofiarami wojny cenowej dyskontów

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Z tego tekstu dowiesz się m.in.:

  • Kto tak naprawdę ponosi ciężar wojny cenowej największych sieci dyskontowych na polskim rynku?
  • Jak dostawcy radzą sobie z presją cenową, której echa czuć w wielu sektorach rynku?
  • Kto decyduje o tym, jakie ceny klient widzi w sklepie?
  • Dlaczego promocje i związana z nimi większa sprzedaż danego towaru wcale nie muszą być korzystne dla jego producenta?
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Sztuczna inteligencja obniża ceny. Polskie firmy idą w algorytmy
Raporty ekonomiczne
Właściciele mieszkań na wynajem już nie dyktują warunków. Czas negocjować czynsze
Raporty ekonomiczne
Siedem barier głównych. Modlitwa polskich firm
Raporty ekonomiczne
Firmy kurierskie w opałach. Paczki podrożeją o 40 proc.?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
raporty
Polskie firmy przerażone planami Donalda Trumpa