Reklama

Producenci głównymi ofiarami wojny cenowej dyskontów

Choć klientów rywalizacja na ceny pomiędzy Lidlem i Biedronką cieszy, to jednak nie wszyscy są z niej tak samo zadowoleni. Najmocniej odczuwają to producenci żywności, którzy są zmuszani do ciągłego udzielania coraz większych rabatów.

Publikacja: 10.07.2024 14:51

Producenci głównymi ofiarami wojny cenowej dyskontów

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Z tego tekstu dowiesz się m.in.:

  • Kto tak naprawdę ponosi ciężar wojny cenowej największych sieci dyskontowych na polskim rynku?
  • Jak dostawcy radzą sobie z presją cenową, której echa czuć w wielu sektorach rynku?
  • Kto decyduje o tym, jakie ceny klient widzi w sklepie?
  • Dlaczego promocje i związana z nimi większa sprzedaż danego towaru wcale nie muszą być korzystne dla jego producenta?
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Rekordowy deficyt i słabe dochody. Czy rząd znowelizuje budżet?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Raporty ekonomiczne
Start-upy wyjdą z dołka? Na razie napotykają poważny problem
Raporty ekonomiczne
System kaucyjny rozkręca się powoli
Raporty ekonomiczne
Kolej bije rekordy. Na polskie tory wjeżdża konkurencja
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Raporty ekonomiczne
Gry wideo to nie zabawa. Tak rodzą się biznesowi giganci
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama
Reklama