Reklama
Rozwiń

Producenci głównymi ofiarami wojny cenowej dyskontów

Choć klientów rywalizacja na ceny pomiędzy Lidlem i Biedronką cieszy, to jednak nie wszyscy są z niej tak samo zadowoleni. Najmocniej odczuwają to producenci żywności, którzy są zmuszani do ciągłego udzielania coraz większych rabatów.

Publikacja: 10.07.2024 14:51

Producenci głównymi ofiarami wojny cenowej dyskontów

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Z tego tekstu dowiesz się m.in.:

  • Kto tak naprawdę ponosi ciężar wojny cenowej największych sieci dyskontowych na polskim rynku?
  • Jak dostawcy radzą sobie z presją cenową, której echa czuć w wielu sektorach rynku?
  • Kto decyduje o tym, jakie ceny klient widzi w sklepie?
  • Dlaczego promocje i związana z nimi większa sprzedaż danego towaru wcale nie muszą być korzystne dla jego producenta?
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Lipiec z cenowym przełomem, ale wzrost płac wyhamuje. Prognozy gospodarcze „Rz”
Raporty ekonomiczne
Sztuczna inteligencja na zaciągniętym hamulcu
raporty
Flauta na rynku mieszkaniowym sprzyja konsumentom. Rośnie presja na obniżki cen
Raporty ekonomiczne
Wakacyjne hity eksportowe czekają na Polaków za granicą
Raporty ekonomiczne
Prześwietlamy fuzje i przejęcia w sektorze IT. Jakie ciekawe trendy widać?