Producenci głównymi ofiarami wojny cenowej dyskontów

Choć klientów rywalizacja na ceny pomiędzy Lidlem i Biedronką cieszy, to jednak nie wszyscy są z niej tak samo zadowoleni. Najmocniej odczuwają to producenci żywności, którzy są zmuszani do ciągłego udzielania coraz większych rabatów.

Publikacja: 10.07.2024 14:51

Producenci głównymi ofiarami wojny cenowej dyskontów

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Z tego tekstu dowiesz się m.in.:

  • Kto tak naprawdę ponosi ciężar wojny cenowej największych sieci dyskontowych na polskim rynku?
  • Jak dostawcy radzą sobie z presją cenową, której echa czuć w wielu sektorach rynku?
  • Kto decyduje o tym, jakie ceny klient widzi w sklepie?
  • Dlaczego promocje i związana z nimi większa sprzedaż danego towaru wcale nie muszą być korzystne dla jego producenta?
Pozostało 96% artykułu

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Raporty ekonomiczne
Fundusze europejskie. Wrześniowe nowości w dotacjach dla firm
Raporty ekonomiczne
Kiedy polski atom i kto za to zapłaci? Budowa elektrowni przyspieszyła [RAPORT]
Raporty ekonomiczne
Ogromna kwota z KPO do wzięcia. PARP łowi poszkodowanych w pandemii
Raporty ekonomiczne
Jak kupić dom za granicą? Czy warto zainwestować we Włoszech? [PORADNIK]
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Raporty ekonomiczne
Sztuczna inteligencja odmieniła pracę agencji nieruchomości. Zastąpi agentów?
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki