Reklama

Fundusze unijne: Mozolne łowienie firm w drugim konkursie dla HoReCa

Łagodząc zasady naboru i wydłużając czas jego trwania, PARP stara się zachęcić jak najwięcej firm poszkodowanych w pandemii do sięgnięcia po wsparcie z Krajowego Planu Odbudowy. Do wzięcia ciągle jest ogromna kwota.

Publikacja: 02.09.2024 15:16

Wsparcie przeznaczone jest dla firm z branży HoReCa, które w latach 2020–2021 odnotowały spadek obro

Wsparcie przeznaczone jest dla firm z branży HoReCa, które w latach 2020–2021 odnotowały spadek obrotów o co najmniej 20 proc., liczonych rok do roku

Foto: Adobe Stock

Nie widać końca naborów wniosków o wsparcie unijnymi pieniędzmi z Krajowego Planu Odbudowy dla przedsiębiorców z branż najbardziej poszkodowanych w okresie pandemii Covid-19. Po tym, jak w czerwcu zakończył się pierwszy i tak przedłużony nabór, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w lipcu niespodziewanie ogłosiła drugi. Początkowo miał trwać do 18 sierpnia. Następnie PARP przedłużyła go najpierw do 20 sierpnia, a potem jeszcze o kolejnych kilka tygodni. To dobre informacje dla firm. Co za nimi stoi?

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Został już tylko miesiąc do startu sytemu kaucyjnego. Nikt nie jest zadowolony
Raporty ekonomiczne
Kryzys w dużym AGD trwa, produkcja w Polsce pod kreską
Raporty ekonomiczne
Jak dobre zbiory wpłyną na ceny żywności? Taniej raczej nie będzie
Raporty ekonomiczne
Coraz więcej bogatych nad Wisłą. Co robią z pieniędzmi?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Raporty ekonomiczne
Jaka dziura w budżecie na 2026 r.? Znowu może paść rekord
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama