- jak można wykorzystać AI w finansach,
- jak sztuczna inteligencja pomaga wykrywać oszustwa,
- jakie obawy mają firmy w związku z AI.
Aktualizacja: 20.03.2025 22:40 Publikacja: 26.09.2024 04:08
Sztuczna inteligencja skutecznie pomaga firmom oferującym produkty finansowe
Foto: adobestock
Branża motoryzacyjna ma za sobą trudne lata, a 2025 r. też będzie pełen wyzwań. W obliczu narastających napięć geopolitycznych sektor musi mocno postawić na innowacje, w tym na AI.
W branży e-handlu pojawia się nowy trend – conversational commerce, czyli zakupy wyszukiwane wprost w chatbotach AI. Wiele rodzimych firm nie popłynie jednak na fali boomu, bo nie ma nawet swojej strony w sieci.
Trwający od lat negatywny trend odchodzenia kierowców z zawodu wyhamował, a tradycyjni taksówkarze znów siadają za kółko. Branżą ponownie mogą jednak wstrząsnąć przepisy o pracy platformowej.
Właściciele mieszkań na wynajem muszą spuścić z tonu. Lokali nie brakuje, chętnych na przepłacanie nie ma. Ale też nie ma co liczyć na superniskie stawki.
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Wielomilionowe wynagrodzenia zarządów w sektorze finansowym w Polsce to już norma. Ale do zachodnich kolegów naszym szefom banków wciąż daleko.
Jazda na motocyklu to z całą pewnością wielka przyjemność, o czym zaświadczy każdy, kto chociaż raz miał okazję – legalnie, podkreślmy – poprowadzić maszynę na dwóch kołach.
Polskie małe i średnie firmy liczą na wsparcie banków w rozwoju – wynika z najnowszego raportu „Potrzeby w zakresie bankowości małych i średnich przedsiębiorstw, grudzień 2024” stworzonego przez zespół Visa Consulting & Analytics.
Międzynarodowa organizacja Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN), odpowiedzialna za przyznawanie domen w sieci, podjęła decyzję, która uderzy w ponad 100 tys. rosyjskich stron internetowych.
Sztuczna inteligencja pozwala dostosować program polityczny, a nawet pomóc w jego wymyśleniu. Politycy chcą dzięki AI lepiej komunikować się z wyborcami. To rodzi zagrożenia manipulacją - mówi Michał Kosiński, profesor Uniwersytetu Stanforda.
Sztuczna inteligencja od Marka Zuckerberga wreszcie pojawi się w Europie. Nowa funkcja właśnie startuje. Na mapie, gdzie działać ma asystent Meta AI, jest i nasz kraj. Ale Polacy mogą nie być zadowoleni.
Branża motoryzacyjna ma za sobą trudne lata, a 2025 r. też będzie pełen wyzwań. W obliczu narastających napięć geopolitycznych sektor musi mocno postawić na innowacje, w tym na AI.
W branży e-handlu pojawia się nowy trend – conversational commerce, czyli zakupy wyszukiwane wprost w chatbotach AI. Wiele rodzimych firm nie popłynie jednak na fali boomu, bo nie ma nawet swojej strony w sieci.
Rekordowo wysokie zyski sektora finansowego w Polsce zaczynają coraz bardziej kłuć w oczy. Czy chodzi o „wyzysk” klientów, czy o zwykłe mechanizmy rynkowe?
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje branżę jubilerską, usprawniając projektowanie, produkcję i sprzedaż biżuterii. Czy nowoczesna technologia na zawsze odmieni ten sektor?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas