Aktualizacja: 20.06.2025 02:28 Publikacja: 06.10.2024 20:57
Osiem na dziesięć agencji pośrednictwa pracy wysyła na rynek fałszywe oferty pracy, by sprawdzić efektywności nowych narzędzi AI do weryfikacji i automatycznej kwalifikacji kandydatów
Foto: adobestock
Wiele w ostatnim czasie mówi się o zastosowaniu sztucznej inteligencji w rekrutacji pracowników. Takie systemy mają pomagać wyłapywać talenty i usprawniać cały proces od znalezienia kandydata, po jego wdrożenie, czyli tzw. onboarding. Tylko czy AI to faktyczne wybawienie dla działów HR, czy raczej ich zmora?
Tylko co 20. mały i średni przedsiębiorca wie, że istnieje rzecznik MŚP, i umie wskazać jego kompetencje. Pozost...
Co drugie przedsiębiorstwo wciąż nie wie, jak się chronić przed zakusami hakerów. Podmioty, które padły ich ofia...
Uczestnicy Panelu Ekonomistów są podzieleni w kwestii idei regionalizacji płacy minimalnej. Część think tanków c...
Już za pięć lat w Polsce może pojawić się wiele instalacji OZE, z których prądem nie będzie można za wiele zrobi...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Klienci powoli wracają na rynek mieszkań. Deweloperzy dostosowują produkcję do ich możliwości. Duża oferta powśc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas