Aktualizacja: 02.07.2025 08:46 Publikacja: 06.10.2024 20:57
Osiem na dziesięć agencji pośrednictwa pracy wysyła na rynek fałszywe oferty pracy, by sprawdzić efektywności nowych narzędzi AI do weryfikacji i automatycznej kwalifikacji kandydatów
Foto: adobestock
Wiele w ostatnim czasie mówi się o zastosowaniu sztucznej inteligencji w rekrutacji pracowników. Takie systemy mają pomagać wyłapywać talenty i usprawniać cały proces od znalezienia kandydata, po jego wdrożenie, czyli tzw. onboarding. Tylko czy AI to faktyczne wybawienie dla działów HR, czy raczej ich zmora?
Po czerwcowych wydarzeniach w Iranie, które wzmogły zmienność cen na rynku ropy i paliw, analitycy oczekują po l...
Badania pokazują, że poziom rozwoju AI w biznesie jest w Polsce na wczesnym etapie. To wina braku specjalistów o...
Jedna obniżka stóp to za mało, by pobudzić sprzedaż mieszkań. Przy mało realnym cyklu cięć stóp, wciąż drogim kr...
Podczas letnich wyjazdów można trafić na zakupach na wiele pochodzących z kraju produktów. To choćby piwo bezalk...
Poprawiająca się koniunktura makroekonomiczna i łagodzenie polityki pieniężnej pozwalają zakładać, że rynek M&A...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas