Reklama
Rozwiń
Reklama

Relacja mistrz–uczeń w realiach XXI wieku, czyli rozwój przez mentoring

Prawie co czwarta firma i ponad jedna trzecia dużych uczelni w Polsce sięga po programy mentoringowe.

Publikacja: 14.10.2024 05:03

Relacja mistrz–uczeń w realiach XXI wieku, czyli rozwój przez mentoring

Foto: Adobe Stock

– Mentoring od lat jest moją ulubioną metodą rozwojową – przyznaje Małgorzata Gryz, wiceprezeska platformy Strong Women in IT, która swoją przygodę z mentoringiem, nawiązującym do znanej od wieków relacji mistrz–uczeń, rozpoczęła przed 23 laty. Najpierw jako „podopieczna”, czyli mentee, ale od 15 lat realizuje się jako mentorka, zarówno w ramach Strong Women in IT, jak i w globalnej organizacji Vital Voices. Jak ocenia Małgorzata Gryz, kobiety znacznie chętniej niż kiedyś sięgają dzisiaj po proces mentoringu, budując dzięki temu swoją samoocenę i świadomość talentu, a także poszerzając horyzonty biznesowe, technologiczne i przywódcze.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Raporty ekonomiczne
Do morskiego wiatru możemy dopłacić miliardy
Raporty ekonomiczne
Marże banków w Polsce spadają. Ale wciąż są bardzo wysokie
Raporty ekonomiczne
Do wdrożenia AI nie wystarczy entuzjazm. Potrzebna jest wiedza w zarządzie.
Raporty ekonomiczne
Podwyżkowy skok po awansie jest coraz trudniej osiągalny
Raporty ekonomiczne
Amerykańskie firmy inwestują w Polsce coraz więcej. Nie zamierzają nas porzucać
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama