- Co AI zmieni w marketingu;
- Dlaczego mogą na niej zyskać szczególnie małe firmy;
- Czy należy uregulować sztuczną inteligencję?
Aktualizacja: 01.06.2025 05:58 Publikacja: 27.01.2025 14:04
Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewidzieć potrzeby klienta
Foto: Adobe Stock
Chociaż polskim firmom daleko do liderów nowych technologii, to przyspieszony rozwój automatyzacji AI także u na...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Aż 34 nowe propozycje deregulacji trafią w środę na stronę SprawdzaMY, dowiedziała się „Rzeczpospolita”. Chodzi...
Niepewność gospodarcza i regulacyjna może stać za widocznym w tym roku wyraźnym spadkiem udziału elastycznej pra...
Auto z Chin jest tańsze od porównywalnego z popularnych marek o średnio 20 tys. złotych. Koszt najtańszego chińs...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Polska zajmuje czwarte miejsce w Europie i ósme na świecie pod względem wartości produkcji zabawek. Choć trafiaj...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas