Marketing na krawędzi rewolucji. Jej napędem jest AI

Segmentacja odbiorców, personalizacja treści, komunikacja z klientami, automatyzacja procesów i prognozowanie – to tylko przykłady zastosowań sztucznej inteligencji w biznesie.

Publikacja: 27.01.2025 14:04

Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewid

Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewidzieć potrzeby klienta

Foto: Adobe Stock

Z tego materiału dowiesz się:

  • Co AI zmieni w marketingu;
  • Dlaczego mogą na niej zyskać szczególnie małe firmy;
  • Czy należy uregulować sztuczną inteligencję?
Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Polskie firmy nie muszą już mocno walczyć o pracowników
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Raporty ekonomiczne
Prognozy gospodarcze. Prezydentura Trumpa? Większe wyzwania dla Polski będą w latach 30.
Raporty ekonomiczne
Prognozy gospodarcze. Dobry czas dla lotnictwa i pasażerów? Ceny spadną
Raporty ekonomiczne
Mocne wsparcie produkcji wodoru w 2025 roku. Potężne pieniądze z UE
Materiał Promocyjny
7 powodów, dla których warto przejść na Małą Księgowość
Raporty ekonomiczne
W dekadę liczba salonów piękności się podwoiła
Materiał Promocyjny
Wystartowały tegoroczne ferie zimowe