Marketing na krawędzi rewolucji. Jej napędem jest AI

Segmentacja odbiorców, personalizacja treści, komunikacja z klientami, automatyzacja procesów i prognozowanie – to tylko przykłady zastosowań sztucznej inteligencji w biznesie.

Publikacja: 27.01.2025 14:04

Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewid

Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewidzieć potrzeby klienta

Foto: Adobe Stock

Z tego materiału dowiesz się:

  • Co AI zmieni w marketingu;
  • Dlaczego mogą na niej zyskać szczególnie małe firmy;
  • Czy należy uregulować sztuczną inteligencję?
Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Firmy kurierskie w opałach. Paczki podrożeją o 40 proc.?
raporty
Polskie firmy przerażone planami Donalda Trumpa
Raporty ekonomiczne
Zetki chcą się realizować w pracy, ale nie za darmo
Raporty ekonomiczne
Z rynku mieszkań schodzi ciśnienie. W niektórych miastach jest już taniej niż rok temu
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Raporty ekonomiczne
Wojna celna może uderzyć w polski eksport usług biznesowych