Reklama

Marketing na krawędzi rewolucji. Jej napędem jest AI

Segmentacja odbiorców, personalizacja treści, komunikacja z klientami, automatyzacja procesów i prognozowanie – to tylko przykłady zastosowań sztucznej inteligencji w biznesie.

Publikacja: 27.01.2025 14:04

Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewid

Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewidzieć potrzeby klienta

Foto: Adobe Stock

Z tego materiału dowiesz się:

  • Co AI zmieni w marketingu;
  • Dlaczego mogą na niej zyskać szczególnie małe firmy;
  • Czy należy uregulować sztuczną inteligencję?
Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Atom w Koninie, czyli Grupa Polsat wabi inwestorów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Raporty ekonomiczne
Raport PIE: polski przemysł motoryzacyjny hamuje coraz ostrzej
Raporty ekonomiczne
Polska jest potęgą w produkcji zniczy. Na świecie wyprzedza nas tylko jeden kraj
Raporty ekonomiczne
Ukraińska gospodarka z niedoborem pracowników. To także problem polskich firm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Raporty ekonomiczne
Miasta widma w Polsce? Za 20 lat będzie brakować kupujących mieszkania
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama