- Co AI zmieni w marketingu;
- Dlaczego mogą na niej zyskać szczególnie małe firmy;
- Czy należy uregulować sztuczną inteligencję?
Aktualizacja: 09.07.2025 02:39 Publikacja: 27.01.2025 14:04
Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewidzieć potrzeby klienta
Foto: Adobe Stock
Część zmian na rynku energii, które proponują Polskie Sieci Elektroenergetyczne oraz pełnomocnik ds. strategiczn...
Już w styczniu wchodzą w życie przepisy zobowiązujące deweloperów do urządzania miejsc doraźnego schronienia w n...
Rynek handlowy nadal się kurczy, w rok zostało zamkniętych ok. 2 tys. sklepów, choć nadal działa ich w Polsce po...
Niemal dwie trzecie firm w naszym kraju chce zwiększyć wdrożenia sztucznej inteligencji. Plasuje nas to na trzec...
Na polskim rynku pracy przybywa osób, które wpisują w CV zawody i specjalizacje utworzone w ostatnich 10–15 latach.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas