- Co AI zmieni w marketingu;
- Dlaczego mogą na niej zyskać szczególnie małe firmy;
- Czy należy uregulować sztuczną inteligencję?
Aktualizacja: 16.04.2025 22:46 Publikacja: 27.01.2025 14:04
Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewidzieć potrzeby klienta
Foto: Adobe Stock
Dyrektywa o pracy platformowej, która miała uregulować status osób pracujących przez aplikacje, głównie taksówka...
W trzy miesiące rodzimi przedsiębiorcy z lidera rankingu optymizmu stali się największymi na świecie pesymistami...
Młodzi ludzie z pokolenia Z stawiają na pracodawców, którzy oferują otwartą komunikację, równowagę między pracą...
Deweloperzy wprowadzają do oferty więcej mieszkań, niż udaje się im sprzedać. Kuszą więc przecenami. Także na ry...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Choć zawieszone na razie nadzwyczajne amerykańskie cła miałyby objąć tylko wymianę towarową, to skutki zawirowań...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas