Marketing na krawędzi rewolucji. Jej napędem jest AI

Segmentacja odbiorców, personalizacja treści, komunikacja z klientami, automatyzacja procesów i prognozowanie – to tylko przykłady zastosowań sztucznej inteligencji w biznesie.

Publikacja: 27.01.2025 14:04

Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewid

Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewidzieć potrzeby klienta

Foto: Adobe Stock

Z tego materiału dowiesz się:

  • Co AI zmieni w marketingu;
  • Dlaczego mogą na niej zyskać szczególnie małe firmy;
  • Czy należy uregulować sztuczną inteligencję?
Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Mamy dowód na siłę polskiego biznesu. Oto Lista 500 „Rzeczpospolitej”
Raporty ekonomiczne
Rośnie otwartość firm i pracowników na elastyczną pracę
Raporty ekonomiczne
Przeciąganie liny na rynku mieszkaniowym. Obniżka stóp procentowych podkręci popyt?
Raporty ekonomiczne
Po raz pierwszy większość polskich e-sklepów działa już za granicą
Raporty ekonomiczne
Sprzedaż e-aut mocno w górę