Marketing na krawędzi rewolucji. Jej napędem jest AI

Segmentacja odbiorców, personalizacja treści, komunikacja z klientami, automatyzacja procesów i prognozowanie – to tylko przykłady zastosowań sztucznej inteligencji w biznesie.

Publikacja: 27.01.2025 14:04

Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewid

Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewidzieć potrzeby klienta

Foto: Adobe Stock

Z tego materiału dowiesz się:

  • Co AI zmieni w marketingu;
  • Dlaczego mogą na niej zyskać szczególnie małe firmy;
  • Czy należy uregulować sztuczną inteligencję?
Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
AI już zastępuje pracowników nad Wisłą. Kto jest najbardziej zagrożony?
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Raporty ekonomiczne
Deregulacja postępuje: 34 nowe postulaty i pakiet na posiedzeniu rządu
Raporty ekonomiczne
Elastyczny model pracy w odwrocie. Obawy firm
Raporty ekonomiczne
Chińczycy biorą szturmem rynek aut
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Raporty ekonomiczne
Zabawki znad Wisły są hitem na świecie. Jadą nawet do Chin
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont