Reklama
Rozwiń

Marketing na krawędzi rewolucji. Jej napędem jest AI

Segmentacja odbiorców, personalizacja treści, komunikacja z klientami, automatyzacja procesów i prognozowanie – to tylko przykłady zastosowań sztucznej inteligencji w biznesie.

Publikacja: 27.01.2025 14:04

Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewid

Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewidzieć potrzeby klienta

Foto: Adobe Stock

Z tego materiału dowiesz się:

  • Co AI zmieni w marketingu;
  • Dlaczego mogą na niej zyskać szczególnie małe firmy;
  • Czy należy uregulować sztuczną inteligencję?
Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Raporty ekonomiczne
Eksperci chwalą pakiet antyblackoutowy, ale nie cały
Raporty ekonomiczne
Czy schrony wywołają chaos w urzędach i na budowach osiedli
Raporty ekonomiczne
Codziennie w Polsce znika przynajmniej dziesięć sklepów
Raporty ekonomiczne
Polska wśród liderów AI w regionie. Gdzie jest najgorzej?
Raporty ekonomiczne
Młode pokolenia będą pracować w zawodach, których jeszcze nie ma. Cyfryzacja zmienia rynek pracy