- Co AI zmieni w marketingu;
- Dlaczego mogą na niej zyskać szczególnie małe firmy;
- Czy należy uregulować sztuczną inteligencję?
Aktualizacja: 15.05.2025 02:57 Publikacja: 27.01.2025 14:04
Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewidzieć potrzeby klienta
Foto: Adobe Stock
500 największych firm w kraju zatrudnia łącznie 1,6 mln osób. Po raz pierwszy od 25 lat najwięcej jest wśród nic...
Pracodawcy coraz chętniej sięgają po kontrakty B2B, pracę tymczasową i outsourcing. Tym bardziej że przybywa fac...
Chętnych na mieszkania nie brak, ale to nie przekłada się na wysyp transakcji. Eksperci mówią o tzw. odroczonym...
Na rynkach eksportowych działa już 46 proc. handlowców online, co oznacza, iż po raz pierwszy jest ich więcej ni...
Polacy i Niemcy jednak przekonują się do samochodów elektrycznych. W kwietniu ich sprzedaż poszybowała zaskakują...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas