- Co AI zmieni w marketingu;
- Dlaczego mogą na niej zyskać szczególnie małe firmy;
- Czy należy uregulować sztuczną inteligencję?
Aktualizacja: 01.07.2025 06:33 Publikacja: 27.01.2025 14:04
Gdy liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają zoptymalizować kampanie i przewidzieć potrzeby klienta
Foto: Adobe Stock
Podczas letnich wyjazdów można trafić na zakupach na wiele pochodzących z kraju produktów. To choćby piwo bezalk...
Poprawiająca się koniunktura makroekonomiczna i łagodzenie polityki pieniężnej pozwalają zakładać, że rynek M&A...
Minister aktywów państwowych Jakub Jaworowski dąży do zmiany zasad wynagradzania członków zarządów i rad nadzorc...
Przyjęta przez Sejm nowelizacja ustawy wiatrakowej wraz z poprawkami dotyczącymi mrożenia cen energii nie kończy...
Wbrew obawom biznesu regulacje zwiększające przejrzystość wynagrodzeń nie wymuszą ich ujawniania w ofertach prac...
Średnia liczba wizyt w lokalach gastronomicznych jest nieco wyższa niż rok temu, a najbliższe tygodnie zapowiada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas