Aktualizacja: 01.07.2025 07:41 Publikacja: 26.02.2025 04:32
Wózki sklepowe przed marketem sieci Auchan
Foto: PAP/Andrzej Jackowski
Choć na dyskonty przypada aż 40 proc. wydatków Polaków na żywność, to w ostatnim roku, roku głośnych wojen cenowych sieci dyskontowych, frekwencja w nich spadła o 1,8 proc. Tymczasem w hipermarketach wzrosła o 7,1 proc., a sklepach convenience (w rodzaju np. Żabki) – skoczyła aż o 14,2 proc. – wynika z raportu Proxi.Cloud o ruchu klientów w handlu w 2024 r., który „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.
Podczas letnich wyjazdów można trafić na zakupach na wiele pochodzących z kraju produktów. To choćby piwo bezalk...
Poprawiająca się koniunktura makroekonomiczna i łagodzenie polityki pieniężnej pozwalają zakładać, że rynek M&A...
Minister aktywów państwowych Jakub Jaworowski dąży do zmiany zasad wynagradzania członków zarządów i rad nadzorc...
Przyjęta przez Sejm nowelizacja ustawy wiatrakowej wraz z poprawkami dotyczącymi mrożenia cen energii nie kończy...
Wbrew obawom biznesu regulacje zwiększające przejrzystość wynagrodzeń nie wymuszą ich ujawniania w ofertach prac...
Średnia liczba wizyt w lokalach gastronomicznych jest nieco wyższa niż rok temu, a najbliższe tygodnie zapowiada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas