Aktualizacja: 08.06.2025 06:05 Publikacja: 26.02.2025 04:32
Wózki sklepowe przed marketem sieci Auchan
Foto: PAP/Andrzej Jackowski
Choć na dyskonty przypada aż 40 proc. wydatków Polaków na żywność, to w ostatnim roku, roku głośnych wojen cenowych sieci dyskontowych, frekwencja w nich spadła o 1,8 proc. Tymczasem w hipermarketach wzrosła o 7,1 proc., a sklepach convenience (w rodzaju np. Żabki) – skoczyła aż o 14,2 proc. – wynika z raportu Proxi.Cloud o ruchu klientów w handlu w 2024 r., który „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.
Polskie ciepłownie systemowe, które w 60 proc. są nadal oparte na węglu, potrzebują zmian. Rząd rusza z konsulta...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Czy rynek zamówień publicznych nad Wisłą wygrzebie się z dołka? Choć w ubiegłym roku branża technologiczna na ty...
Chociaż wciąż dziewięciu na dziesięciu badanych specjalistów i menedżerów opowiada się za czterodniowym tygodnie...
Globalnie liczba upadłości w 2024 r. wzrosła o 13 proc., ale w Polsce o 5 proc. Niemniej trend wzrostowy także u...
Stabilne i najniższe od lat ceny paliw, relatywnie silny złoty, wciąż spora presja płacowa, inflacja jeszcze z c...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas