Reklama

Chińskie auta podbijają polskie drogi. Wyprzedza je już tylko jeden producent

Klienci indywidualni kupują w Polsce już więcej aut marek chińskich niż wielu uznanych globalnych producentów. Koncerny z Państwa Środka mają 15-proc. udział w rynku.

Publikacja: 18.08.2025 04:04

Chińskie auta podbijają polskie drogi. Wyprzedza je już tylko jeden producent

Foto: CFOTO / NurPhoto / NurPhoto via AFP

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jakie jest obecne znaczenie chińskich marek samochodowych na polskim rynku?
  • Dlaczego polscy klienci indywidualni coraz częściej wybierają chińskie auta?
  • Jakie wyzwania stoją przed firmami flotowymi w kontekście zakupu chińskich aut?
  • Dlaczego sprzedaż chińskich samochodów rośnie w całej Europie, nie tylko w Polsce?
  • Jaką rolę pełnią technologie w sukcesie chińskich samochodów na rynku globalnym?
  • W jaki sposób chińskie marki samochodowe budują swoją pozycję względem europejskiej konkurencji?
Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Ważne dni dla przyszłości plastiku. Nie tylko w Polsce
Raporty ekonomiczne
Turystyczny boom w Polsce nakręca hotelowe inwestycje. Gdzie powstają nowe obiekty?
Raporty ekonomiczne
Kolej przyspiesza za pieniądze z KPO
Raporty ekonomiczne
Doskwiera cyfrowa luka w polskim przemyśle
Raporty ekonomiczne
„Shadow AI” zmorą firm. Bot otwiera drzwi do firmowych tajemnic
Reklama
Reklama
Reklama