Aktualizacja: 02.07.2025 02:29 Publikacja: 07.03.2025 04:45
Foto: Adobe Stock
4,1 tys. sklepów internetowych działających w Polsce wykazało się sprzedażą na poziomie 39,3 mld zł. W porównaniu z rokiem wcześniejszym stanowi to wzrost o ponad 16,6 proc. – wynika z danych wywiadowni gospodarczej Dun & Bradstreet, specjalnie dla „Rzeczpospolitej”.
– Dane finansowe pokazują, jak dynamicznie rozwijał się polski sektor e-commerce. W latach 2019/2020 sprzedaż wzrosła o 58 proc., w latach 2020/2021 o 43,4 proc., a w latach 2021/2022 o blisko 30 proc. – mówi Tomasz Starzyk, rzecznik Dun & Bradstreet Poland.
Podczas letnich wyjazdów można trafić na zakupach na wiele pochodzących z kraju produktów. To choćby piwo bezalk...
Poprawiająca się koniunktura makroekonomiczna i łagodzenie polityki pieniężnej pozwalają zakładać, że rynek M&A...
Minister aktywów państwowych Jakub Jaworowski dąży do zmiany zasad wynagradzania członków zarządów i rad nadzorc...
Przyjęta przez Sejm nowelizacja ustawy wiatrakowej wraz z poprawkami dotyczącymi mrożenia cen energii nie kończy...
Wbrew obawom biznesu regulacje zwiększające przejrzystość wynagrodzeń nie wymuszą ich ujawniania w ofertach prac...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas