Aktualizacja: 30.04.2025 07:25 Publikacja: 07.03.2025 04:45
Foto: Adobe Stock
4,1 tys. sklepów internetowych działających w Polsce wykazało się sprzedażą na poziomie 39,3 mld zł. W porównaniu z rokiem wcześniejszym stanowi to wzrost o ponad 16,6 proc. – wynika z danych wywiadowni gospodarczej Dun & Bradstreet, specjalnie dla „Rzeczpospolitej”.
– Dane finansowe pokazują, jak dynamicznie rozwijał się polski sektor e-commerce. W latach 2019/2020 sprzedaż wzrosła o 58 proc., w latach 2020/2021 o 43,4 proc., a w latach 2021/2022 o blisko 30 proc. – mówi Tomasz Starzyk, rzecznik Dun & Bradstreet Poland.
Część projektów wolno się toczy, inne czekają na decyzje po wyborach. Tak jest np. z projektem drugiej elektrown...
Propozycja Grupy Erste zakupu 49 proc. polskiego Santandera to sprytny ruch, by przejąć kontrolę nad bankiem za...
Początek roku na rynku rodzimych spółek technologicznych zaczął się słabo – przez pierwsze trzy miesiące 2025 r....
Zdecydowana większość uczestników Panelu Ekonomistów „Rzeczpospolitej” uważa, że w Polsce należałoby wprowadzić...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
30, 50, 100 tys. zł za metr. Ceny mieszkaniowego luksusu w Polsce stale rosną. W apartamentowcach z najwyższej p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas