Aktualizacja: 24.06.2025 18:17 Publikacja: 07.03.2025 04:45
Foto: Adobe Stock
4,1 tys. sklepów internetowych działających w Polsce wykazało się sprzedażą na poziomie 39,3 mld zł. W porównaniu z rokiem wcześniejszym stanowi to wzrost o ponad 16,6 proc. – wynika z danych wywiadowni gospodarczej Dun & Bradstreet, specjalnie dla „Rzeczpospolitej”.
– Dane finansowe pokazują, jak dynamicznie rozwijał się polski sektor e-commerce. W latach 2019/2020 sprzedaż wzrosła o 58 proc., w latach 2020/2021 o 43,4 proc., a w latach 2021/2022 o blisko 30 proc. – mówi Tomasz Starzyk, rzecznik Dun & Bradstreet Poland.
Polacy chcieliby większego wpływu na prawodawców, a ustawę o lobbingu warto zaktualizować – wynika z raportu „Po...
Najnowszy wyrok TSUE nie „zbankrutuje” banków – zapewnia ZBP. Ale wciąż pozostaje sporo ryzyk, które mogą wymusi...
Najlepsze biura firmy rezerwują nawet na dwa–trzy lata przed przeprowadzką. Czynsze w topowych wieżowcach w Wars...
W pierwszym tygodniu po długim weekendzie Sejm wraca do prac nad liberalizacją ustawy odległościowej. To, co sku...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Większość wolnych strzelców działających w najbardziej popularnych specjalizacjach traktuje te usługi jako dodat...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas