Reklama
Rozwiń

Chiński nokaut. Temu za chwilę pokona Allegro

Już tylko niewiele ponad 100 tys. użytkowników przewagi ma polski lider handlu internetowego nad chińską konkurencją. Wśród dziesięciu czołowych platform e-handlu aż trzy to firmy z Azji. Branża alarmowała od dawna.

Publikacja: 12.03.2025 04:30

Temu za chwilę pokona Allegro

Temu za chwilę pokona Allegro

Foto: Lam Yik/Bloomberg

W lutym Allegro mogło się pochwalić wynikiem ponad 17,8 mln użytkowników, a jego główny chiński konkurent, czyli Temu, miał ich już ponad 17,7 mln – wynika z badania Mediapanel Gemius/PBI. Na tym chińska ofensywa w e-handlu się nie kończy, AliExpress z wynikiem 9,6 mln użytkowników zajmuje wśród serwisów zakupowych czwartą pozycję, a Shein z 6,7 mln jest ósme.

Chińskie wsparcie dla swoich

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Budimex i Mirbud uciekają konkurencji na budowach szybkich dróg
Raporty ekonomiczne
Europejska motoryzacja na rozdrożu. Musi się oprzeć na technologii
Raporty ekonomiczne
Drobny biznes w Polsce wciąż jest offline. Firmy nie wykorzystają nowej szansy
Raporty ekonomiczne
Biżuterię można projektować szybciej. AI wykryje wady i spersonalizuje pierścionek
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Raporty ekonomiczne
Rynek taxi łapie oddech. Nie na długo?
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń