Reklama

Chiński nokaut. Temu za chwilę pokona Allegro

Już tylko niewiele ponad 100 tys. użytkowników przewagi ma polski lider handlu internetowego nad chińską konkurencją. Wśród dziesięciu czołowych platform e-handlu aż trzy to firmy z Azji. Branża alarmowała od dawna.

Publikacja: 12.03.2025 04:30

Temu za chwilę pokona Allegro

Temu za chwilę pokona Allegro

Foto: Lam Yik/Bloomberg

W lutym Allegro mogło się pochwalić wynikiem ponad 17,8 mln użytkowników, a jego główny chiński konkurent, czyli Temu, miał ich już ponad 17,7 mln – wynika z badania Mediapanel Gemius/PBI. Na tym chińska ofensywa w e-handlu się nie kończy, AliExpress z wynikiem 9,6 mln użytkowników zajmuje wśród serwisów zakupowych czwartą pozycję, a Shein z 6,7 mln jest ósme.

Chińskie wsparcie dla swoich

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Praca dla Kolumbijczyka. Rośnie nowa grupa cudzoziemców na polskim rynku pracy
Raporty ekonomiczne
Polskie nieruchomości przegrały z czeskimi. Czy inwestorzy wrócą nad Wisłę?
Raporty ekonomiczne
Bezbronna służba zdrowia. Haker zagraża życiu
Raporty ekonomiczne
Pracownicy planują zmianę firmy. Fala rotacji uderzy w polski biznes?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Raporty ekonomiczne
Sezonowe wakacyjne zajęcia zaczynają tracić na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama