Reklama

Odzieżowe firmy nadal czekają na ożywienie

Pierwsze tygodnie sprzedaży kolekcji odzieży i obuwia sezonu wiosna–lato 2025 nie wywołały euforii klientów w Europie. LPP wyhamowało ambitny plan rozwoju marki Sinsay.

Publikacja: 13.06.2025 05:05

Odzieżowe firmy nadal czekają na ożywienie

Foto: materiały prasowe

O 400 sklepów Sinsay mniej, niż planowała, otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa LPP po weryfikacji wyników nowego formatu sklepów. Zarząd obniżył prognozę przychodów i wydatków inwestycyjnych. Tłumaczy, że źle skonstruowano ofertę. Po jej poprawie część projektów może zostać odmrożona. – W najbliższych miesiącach będziemy skupiać się na efektywności – zapowiedział Marcin Bójko, dyrektor finansowy LPP.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Koniec łatwego zarobku na fotowoltaice. Będzie konsolidacja
Reklama
Raporty ekonomiczne
Po wakacjach zacznie przybywać nowych dróg. Branża ostrzega przed nowymi zagrożeniami
Raporty ekonomiczne
Finansowanie magazynów energii wciąż jest ryzykowne dla banków
Raporty ekonomiczne
Rewolucja w e-handlu. Na zakupy z botem i w okularach
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Raporty ekonomiczne
Prognozy gospodarcze dla Polski: wysoki wzrost gospodarczy i okiełznana inflacja
Reklama
Reklama
Reklama