Reklama

Odzieżowe firmy nadal czekają na ożywienie

Pierwsze tygodnie sprzedaży kolekcji odzieży i obuwia sezonu wiosna–lato 2025 nie wywołały euforii klientów w Europie. LPP wyhamowało ambitny plan rozwoju marki Sinsay.

Publikacja: 13.06.2025 05:05

Odzieżowe firmy nadal czekają na ożywienie

Foto: materiały prasowe

O 400 sklepów Sinsay mniej, niż planowała, otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa LPP po weryfikacji wyników nowego formatu sklepów. Zarząd obniżył prognozę przychodów i wydatków inwestycyjnych. Tłumaczy, że źle skonstruowano ofertę. Po jej poprawie część projektów może zostać odmrożona. – W najbliższych miesiącach będziemy skupiać się na efektywności – zapowiedział Marcin Bójko, dyrektor finansowy LPP.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
500 zł dochodu gwarantowanego, ale likwidacja kwoty wolnej. Ile kosztuje pomysł PiS?
Raporty ekonomiczne
Grudniowa przygrywka do większej jawności i równości wynagrodzeń
Raporty ekonomiczne
UE znosi zakaz dla aut spalinowych. Nikt nie jest zadowolony
Raporty ekonomiczne
Popyt na mieszkania wzrośnie, ale ceny nie wystrzelą
Raporty ekonomiczne
Chiński import wygrywa z polskimi firmami
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama