Reklama

Odzieżowe firmy nadal czekają na ożywienie

Pierwsze tygodnie sprzedaży kolekcji odzieży i obuwia sezonu wiosna–lato 2025 nie wywołały euforii klientów w Europie. LPP wyhamowało ambitny plan rozwoju marki Sinsay.

Publikacja: 13.06.2025 05:05

Odzieżowe firmy nadal czekają na ożywienie

Foto: materiały prasowe

O 400 sklepów Sinsay mniej, niż planowała, otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa LPP po weryfikacji wyników nowego formatu sklepów. Zarząd obniżył prognozę przychodów i wydatków inwestycyjnych. Tłumaczy, że źle skonstruowano ofertę. Po jej poprawie część projektów może zostać odmrożona. – W najbliższych miesiącach będziemy skupiać się na efektywności – zapowiedział Marcin Bójko, dyrektor finansowy LPP.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Cena bezpieczeństwa. Droższe mieszkania ze schronami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Raporty ekonomiczne
Rynek rozrywki i internetu w Polsce wyhamowuje
Raporty ekonomiczne
Przybywa zwierząt domowych, wydajemy na nie już 10 mld zł. A dzieci rodzi się mniej
Raporty ekonomiczne
Atom w Koninie, czyli Grupa Polsat wabi inwestorów
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Raporty ekonomiczne
Raport PIE: polski przemysł motoryzacyjny hamuje coraz ostrzej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama