Aktualizacja: 16.06.2025 16:53 Publikacja: 16.06.2025 05:03
Foto: Adobe Stock
Jeszcze do niedawna robienie zakupów w sieci bez konieczności znalezienia produktu i oferującego go sklepu np. w wyszukiwarce Google już produkty podczas transmisji „na żywo” w aplikacji TikTok czy korzystając z ofert na WhatsAppie. A wkrótce skorzystają z takich rozwiązań Polacy.
Miniony miesiąc przyniósł dwucyfrowy spadek liczby ofert zgłoszonych do urzędów pracy i stagnację na portalach r...
Popularna chińska platforma społecznościowa chce podbić Europę zakupami „na żywo”, wprost w aplikacji. Na celown...
Pierwsze tygodnie sprzedaży kolekcji odzieży i obuwia sezonu wiosna–lato 2025 nie wywołały euforii klientów w Eu...
W innych państwach Europy i w USA zdecydowanie więcej osób niż w Polsce woli spożywać wspólne posiłki z domownik...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Monachijski instytut Ifo wyraźnie podniósł prognozę wzrostu gospodarczego Niemiec w 2026 r. – To powinno przynie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas