Aktualizacja: 10.07.2025 08:44 Publikacja: 08.07.2025 04:09
Foto: Adobe Stock
W pierwszym półroczu liczba sklepów na polskim rynku skurczyła się o nieco ponad 0,5 proc., w porównaniu z końcem 2024 r. do około 365,2 tys. placówek – wynika z danych Dun & Bradstreet Poland, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.
Spadki liczby placówek odnotowano w 18 z 28 monitorowanych przez Dun & Bradstreet branż. Tradycyjnie w ujęciu procentowym największe spadki notuje się w sektorze detalicznej sprzedaży odzieży i obuwia, także drogerii, części motoryzacyjnych, sklepów z używaną odzieżą, komputerami czy sklepów z zabawkami.
Po alarmujących raportach o stanie inwestycji zagranicznych w Polsce w dwóch poprzednich latach z PAIH płyną syg...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Niemal na całym świecie spada poziom optymizmu przedsiębiorców, zwłaszcza w dużych państwach europejskich. W Pol...
Biura szybciej znikają z oferty, ponieważ część firm chciała zdążyć z przeprowadzką przed wakacjami. Koszty najm...
Poziom akceptacji dla sztucznej inteligencji w pracy mamy prawie najwyższy na świecie – deklasujemy pod tym wzgl...
W czerwcu za podstawowe produkty trzeba było zapłacić w sklepach o niemal 6 proc. więcej niż rok wcześniej. Z mi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas