Reklama

Sklepy muszą coraz ostrzej walczyć o klientów. Promocje przyspieszyły

Spowolnienie w branży handlowej nie ustępuje, a sieci sięgają po główny oręż w walce o uwagę klientów i z konkurentami, czyli promocje. Ich liczba w pierwszym półroczu wzrosła aż 14,5 proc. w skali roku.

Publikacja: 30.07.2025 05:07

Sklepy muszą coraz ostrzej walczyć o klientów. Promocje przyspieszyły

Foto: Adobe Stock

Tegoroczny wzrost liczby promocji jest wyraźniejszy niż w poprzednim roku – w całym 2024 r. ich liczba wzrosła 12,5 proc., zaś w samym pierwszym półroczu o 9 proc. – wynika z badania UCE Research, HiperCom Poland oraz Grupy Blix, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

Walka na ceny w sklepach

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Popyt na mieszkania wzrośnie, ale ceny nie wystrzelą
Raporty ekonomiczne
Chiński import wygrywa z polskimi firmami
Raporty ekonomiczne
Państwa bałtyckie idą na rekord. Powstaje NATO dwóch prędkości
Raporty ekonomiczne
Kadrowe problemy firm. Co gryzie polskich pracodawców?
Raporty ekonomiczne
Rekordowy rok polskiej zbrojeniówki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama