Reklama

Sklepy muszą coraz ostrzej walczyć o klientów. Promocje przyspieszyły

Spowolnienie w branży handlowej nie ustępuje, a sieci sięgają po główny oręż w walce o uwagę klientów i z konkurentami, czyli promocje. Ich liczba w pierwszym półroczu wzrosła aż 14,5 proc. w skali roku.

Publikacja: 30.07.2025 05:07

Sklepy muszą coraz ostrzej walczyć o klientów. Promocje przyspieszyły

Foto: Adobe Stock

Tegoroczny wzrost liczby promocji jest wyraźniejszy niż w poprzednim roku – w całym 2024 r. ich liczba wzrosła 12,5 proc., zaś w samym pierwszym półroczu o 9 proc. – wynika z badania UCE Research, HiperCom Poland oraz Grupy Blix, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

Walka na ceny w sklepach

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Sztuczna inteligencja wspomoże polski eksport. Jaka jest kondycja handlu zagranicznego?
Raporty ekonomiczne
Karuzela z przejęciami przyspieszyła
Raporty ekonomiczne
Polacy pokochali zakupy w internecie. Inne kraje w tyle
Raporty ekonomiczne
Czy Polska wyjdzie z inwestycyjnego dołka? Firmy publiczne są na „tak”, prywatne – wciąż na „nie”
Raporty ekonomiczne
Straciłeś pracę przez AI? Nie licz, że łatwo znajdziesz podobną
Reklama
Reklama
Reklama