Reklama

Bój o szkolne miliardy na ostatniej prostej

Na sezon zakupów szkolnych sklepy dobrze się przygotowały. Gra idzie nawet o 5 mld zł. Liczba promocji spadła o ponad 17 proc. Polska jest też w czołówce eksporterów produktów dla uczniów.

Publikacja: 25.08.2025 04:58

Bój o szkolne miliardy na ostatniej prostej

Foto: Adobe Stock

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jakie czynniki wpływają na wzrost cen artykułów szkolnych w 2024 roku?
  • Dlaczego liczba promocji na produkty szkolne uległa znacznemu zmniejszeniu?
  • Jak zmienia się czas i intensywność zakupów szkolnych w Polsce?
  • W jaki sposób polski rynek wpływa na eksport artykułów szkolnych w Europie?
  • Jakie strategie przyjmują sklepy detaliczne w związku z sezonem szkolnych zakupów?
  • Jak strategie zakupowe Polaków zmieniają się w kontekście szkolnych wydatków?
Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Pracownicy planują zmianę firmy. Fala rotacji uderzy w polski biznes?
Raporty ekonomiczne
Sezonowe wakacyjne zajęcia zaczynają tracić na znaczeniu
Raporty ekonomiczne
Rośnie znaczenie polskich spółek w Niemczech
Raporty ekonomiczne
Palantir – wielki beneficjent rządów Trumpa
Raporty ekonomiczne
Wystarczy próbka głosu pracownika, by okraść firmę
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama
Reklama