Reklama
Rozwiń
Reklama

Kawa i hot-dogi robią swoje. Choć w dyskontach ruch rośnie, to mogą się bać

Choć Biedronka i Lidl nie mają sobie równych pod względem wartości obrotów, to klienci zdecydowanie najczęściej odwiedzają sklepy typu convenience, takie jak Żabka, ABC czy Groszek. Mimo wyższych cen mają one wabiki, np. ciepłe posiłki.

Publikacja: 24.10.2025 04:03

Kawa i hot-dogi robią swoje. Choć w dyskontach ruch rośnie, to mogą się bać

Foto: Bloomberg

W trzecim kwartale 2025 r. za 44 proc. wizyt konsumentów w sieciach spożywczych odpowiadały sieci sklepów convenience typu Żabka, Carrefour Express czy Odido. W tym samym czasie dyskonty miały w tym torcie udział 31,9 proc., a supermarkety 18,9 proc. – wynika z badania Proxi.Cloud, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Powstało ono w oparciu o analizę ruchu w 42,3 tys. sklepów i zachowania 1,5 mln konsumentów.

Do której sieci zaglądamy najczęściej

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Państwo chce wspomagać budowę domów studenckich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Raporty ekonomiczne
Polskie firmy tracą specjalistów przez nowe przepisy migracyjne
Raporty ekonomiczne
Po co nam dwie ustawy regulujące najem krótkoterminowy?
Raporty ekonomiczne
Drewno coraz droższe, eksport słabnie. Kryzys w przemyśle drzewnym się pogłębia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Raporty ekonomiczne
Sklepy zapłacą miliardy. Rząd wprowadza kosztowne zmiany dla handlu
Reklama
Reklama