Reklama

Rynek rozrywki i internetu w Polsce wyhamowuje

W tym roku wydamy na rozrywkę, media i usługi telekomunikacyjne o ponad 2,6 mld zł więcej niż w rok wcześniej. Jednak tempo wzrostu wyhamuje i spadnie poniżej średniej dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej - mówią najnowsze prognozy PwC.

Publikacja: 30.10.2025 04:11

68,5 mld zł wydamy w tym roku w Polsce na różne formy rozrywki w domu i poza nim

68,5 mld zł wydamy w tym roku w Polsce na różne formy rozrywki w domu i poza nim

Foto: Adobe Stock

Z tego artykułu się dowiesz:

  • Na jakie pytania odpowiadają najnowsze prognozy PwC w kontekście wydatków na rozrywkę i media w Polsce?
  • Jakie są przewidywane zmiany w dynamice wzrostu wydatków na rozrywkę i media w porównaniu do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej?
  • Które segmenty rynku rozrywki i mediów odnotowują największe wydatki w Polsce w 2023 roku?
  • Co nowego oferują platformy streamingowe, aby zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku?
Pozostało jeszcze 94% artykułu

68,5 mld zł wydamy w tym roku w Polsce na różne formy rozrywki w domu i poza nim oraz potrzebne do tego celu usługi telekomunikacyjne – wynika z najnowszej, już 26. edycji raportu „Global Entertainment & Media Outlook 2025–2029” opracowanego przez ekspertów firmy konsultingowej PwC, którą opisujemy jako pierwsi.

PwC: po 2026 r. spowolnienie

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Kadrowe problemy firm. Co gryzie polskich pracodawców?
Raporty ekonomiczne
Rekordowy rok polskiej zbrojeniówki
Raporty ekonomiczne
Wysyp strategii banków. Zapowiada się ostra walka o klientów
Raporty ekonomiczne
Dwa lata rządu Donalda Tuska. Kapitalizacja państwowych spółek mocno w górę
Raporty ekonomiczne
Polska miedziowym potetentatem. Ale rynek metali szlachetnych czekają trudne miesiące
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama