Reklama
Rozwiń
Reklama

Przemożna potrzeba autopromocji

Władza sądownicza nie może dostosowywać się do „popkultury” komunikacji.

Publikacja: 26.02.2025 05:30

Przemożna potrzeba autopromocji

Foto: Adobe Stock

Kult autopromocji, zdobywania zasięgów i ich dzisiejsze znaczenie to budowanie specyficznego języka komunikacji, z powodu którego cierpi między innymi wymiar sprawiedliwości.

Samouwielbienie i zawłaszczanie uwagi, a także zawłaszczanie racji w mediach społecznościowych to popularne zachowania, lecz z punktu widzenia interesu publicznego mają ograniczone znaczenie.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Sądy i Prokuratura
Agata Łukaszewicz: Warto znać swoje prawa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Sądy i Prokuratura
Musimy rozumieć prawo
Sądy i Prokuratura
Marcin Radwan-Röhrenschef: Nie było podstawy do wyłączenia 12 członków TS
Sądy i Prokuratura
Wystarczy przestrzegać prawa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Sądy i Prokuratura
AI w wymiarze sprawiedliwości: jawna czy objęta tajemnicą zawodową?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama
Reklama