Przemożna potrzeba autopromocji

Władza sądownicza nie może dostosowywać się do „popkultury” komunikacji.

Publikacja: 26.02.2025 05:30

Przemożna potrzeba autopromocji

Foto: Adobe Stock

Kult autopromocji, zdobywania zasięgów i ich dzisiejsze znaczenie to budowanie specyficznego języka komunikacji, z powodu którego cierpi między innymi wymiar sprawiedliwości.

Samouwielbienie i zawłaszczanie uwagi, a także zawłaszczanie racji w mediach społecznościowych to popularne zachowania, lecz z punktu widzenia interesu publicznego mają ograniczone znaczenie.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Sądy i Prokuratura
Pushbacki. Kto powinien sądzić żołnierzy i funkcjonariuszy Straży Granicznej?
Sądy i Prokuratura
Projekt zmian w ustawie o spółdzielniach mieszkaniowych jest pełen wad. Jakich?
Sądy i Prokuratura
W sądach brakuje sprawiedliwości
Sądy i Prokuratura
Skąd wezmą się nowi sędziowie?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Sądy i Prokuratura
Sędzia Olimpia Barańska-Małuszek: Piłka leży dziś po stronie prezydenta elekta