Reklama
Rozwiń

Przemożna potrzeba autopromocji

Władza sądownicza nie może dostosowywać się do „popkultury” komunikacji.

Publikacja: 26.02.2025 05:30

Przemożna potrzeba autopromocji

Foto: Adobe Stock

Kult autopromocji, zdobywania zasięgów i ich dzisiejsze znaczenie to budowanie specyficznego języka komunikacji, z powodu którego cierpi między innymi wymiar sprawiedliwości.

Samouwielbienie i zawłaszczanie uwagi, a także zawłaszczanie racji w mediach społecznościowych to popularne zachowania, lecz z punktu widzenia interesu publicznego mają ograniczone znaczenie.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Sądy i Prokuratura
Tomasz Pietryga: Masz wątpliwości, jesteś przeciw praworządności
Sądy i Prokuratura
Jacek Skała: Szacunku nie da się włożyć do garnka
Sądy i Prokuratura
Sędzia nagradzany za lojalność. Nie idźmy tą drogą
Sądy i Prokuratura
Uzasadnienie pilnie poszukiwane
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Sądy i Prokuratura
Bez Bodnara nowi sędziowie uprościli zmianę płci
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń