Reklama

„Marka osobista” sędziego. Jak komunikować się w przestrzeni publicznej?

Sędziowie mają prawo do budowania swojej marki osobistej. Robią to jednak w sposób „trudny”, bo brak w tym procesie hałasu, koloru, uchylania drzwi na „prywatne pokoje”.

Publikacja: 19.06.2025 00:00

„Marka osobista” sędziego. Jak komunikować się w przestrzeni publicznej?

Foto: Adobe Stock

Sędziowie mają prawo do budowania swojej marki osobistej. Robią to jednak w sposób „nudny”, bo brak w tym procesie hałasu, koloru, uchylania drzwi na „prywatne pokoje” i relacji live z „ukrytej kamery” lub odwrotnie – w centralnym kadrze stawiania serii samarytańskich uczynków.

Nie ma rodzinnych portretów ani wysublimowanych fraz, często literalnie zredagowanych na zasadzie – mógłbym pokazać „bajeczny” świat, którym się otaczam, ale cenię autentyczność, więc pokażę kadr ze spaceru z psem. Nie doświadczają wówczas sędziowie słów zachwytu obserwujących, że przecież mógł pokazać ten świat, co sam zaznaczył, a jednak odstąpił.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Sądy i Prokuratura
Agata Łukaszewicz: W sądach nie będą mieli lżej
Sądy i Prokuratura
Piotr Gąciarek: Będę oceniał konkretne propozycje prezydenta
Sądy i Prokuratura
Jedyny cel to obrona wolności
Sądy i Prokuratura
Informatyzacja sądów na razie niemożliwa
Sądy i Prokuratura
Ministrowanie Żurka to służba na trudne czasy
Reklama
Reklama
Reklama