Aktualizacja: 20.04.2025 02:44 Publikacja: 30.03.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Na początku tego roku weszły w życie ważne zmiany prawa konsumenckiego, które wdrażają m.in. unijną Dyrektywę Omnibus. Wprowadziły one nowe obowiązki dla tych właścicieli sklepów (serwisów) internetowych skierowanych do konsumentów, którzy publikują w nich opinie swoich dotychczasowych klientów.
Szerszy skład SN ma rozstrzygnąć, czy zamawiający może żądać zapłaty na koszty naprawy wad prac budowlanych.
Biznesowi nie spodobał się pomysł objęcia tekstyliów i obuwia specjalnym systemem nadzoru przewozu. Przedsiębior...
Od kilku dni wszyscy użytkownicy aplikacji mObywatel mogą korzystać z nowej usługi. Szczególnie powinni zaintere...
Ministerstwo Sprawiedliwości prowadzi prace nad usprawnieniem rejestru fundacji rodzinnych.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Zamiast wszystkich dokumentów potwierdzających kompetencje do wykonania zamówienia wykonawca przedstawi jedynie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas