Aktualizacja: 03.06.2025 17:44 Publikacja: 08.05.2023 13:27
Foto: Adobe Stock
Od 1 stycznia sprzedawca towaru lub usługi (w tym także cyfrowych), prezentując „okazyjną” cenę, musi też podawać najniższą cenę z ostatnich 30 dni. Określa się ją na dzień rozpoczęcia promocji i pozostaje ona punktem odniesienia aż do jej zakończenia (nawet jeśli trwa dłużej niż 30 dni).
Ponadto podczas reklamowania nadchodzącej promocji informacja ta musi być określona w reklamie. W tzw. promocjach kroczących za najniższą uważa się cenę z poprzedniej obniżki (np. rabat z 10 na 8 zł wynosi 20 proc., ale obniżenie ceny o kolejne 4 zł to 50 proc. zniżki (a nie 60 proc. względem pierwotnej ceny).
Komisja Europejska rozpoczęła konsultacje publiczne dotyczące projektu rozporządzenia Omnibus IV, które przewidu...
Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy, który zawiera sześć rozwiązań deregulacyjnych w zakresie energetyki. Maj...
Zamawiający będzie musiał określić w specyfikacji zamówienia, czy dopuszcza do przetargu firmy z Chin, czy Turcji.
Jeśli małżonkowie założą fundację rodzinną, a potem się rozwiodą, to część wypłat będzie opodatkowana. Jeśli zał...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Amerykańska platforma internetowa traci na terenie Unii Europejskiej ochronę znaku towarowego AIRBNB w niektóryc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas