Reklama

Logo Lidla i Biedronki w reklamie u konkurencji? Eksperci mają wątpliwości

Delikatesy Centrum zachęcają do udziału w promocji, posługując się w swoim spocie logo Lidla i Biedronki. Eksperci przypominają, że aby reklama porównawcza była zgodna z prawem, obowiązuje ją szereg obwarowań. Inaczej to działanie na granicy prawa.

Publikacja: 24.06.2024 16:07

Logo Lidla i Biedronki w reklamie u konkurencji? Eksperci mają wątpliwości

Foto: PAP/Jakub Kaczmarczyk

Twarzą krótkiego spotu Delikatesów Centrum nawiązującego do Euro został Jerzy Dudek – i to właśnie byłego bramkarza, ubranego w koszulkę z napisem Polska, napotykają dwie robiące zakupy w sklepowych alejkach kobiety. Jedna z nich nosi koszulkę z napisem Portugal i torbę z logo Biedronki, druga – koszulkę z napisem Deutschland i torbę z logo Lidla. Kiedy obie biegną w stronę dostrzeżonego sportowca, głos z offa informuje, że „niskie ceny nie mają narodowości” – i zachęca do wzięcia udziału w przygotowanej przez sieć promocji.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Konsumenci
Biedronka vs. Lidl: klienci muszą znać szczegóły i zasady promocji
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
ABC Firmy
Koniec przestarzałego obowiązku. Rząd chce „przewietrzyć” wiele ustaw
ABC Firmy
Jeśli udziały w spółce po rozwodzie zyskały, trzeba się tym podzielić
ABC Firmy
Dane przedsiębiorcy w CEIDG. Kolejny organ ma wątpliwości
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
ABC Firmy
Spółka ukarana za błędne rozumowanie. Poszło o tajemnicę lekarską i RODO
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama