Urzędnicy muszą pilnować nie tylko wysyłki przez internet

Jeśli organ podatkowy nie posiada urzędowego poświadczenia e-doręczenia interpretacji, to znaczy, że nie została ona w sposób zgodny z prawem doręczona.

Publikacja: 30.04.2024 04:30

Urzędnicy muszą pilnować nie tylko wysyłki przez internet

Foto: Adobe Stock

Cyfryzacja polskiej administracji to duży postęp i ułatwienie, szczególnie dla obywateli czy firm. Dotyczy to zwłaszcza doręczeń elektronicznych. Jednak podlegają one ściśle określonym regułom, które obowiązują zarówno adresatów e-korespondencji, jak i urzędników. Potwierdza to postanowienie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu z 19 marca 2014 r.

Spór o wykładnię

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Administracja
Teresa Siudem: Jakie zmiany w szkoleniu urzędników?
Administracja
Egzamin na urzędnika mianowanego. Jakie zmiany w 2025 roku?
Administracja
Pożyczka dla szpitala a VAT
Administracja
Kto ustala skład społecznej komisji mieszkaniowej - orzeczenie WSA
Administracja
Dlaczego warto zainteresować się partnerstwem publiczno-prywatnym?