Aktualizacja: 13.07.2020 13:41 Publikacja: 13.07.2020 18:00
Foto: Adobe Stock
Starosta ogłosił nabór na stanowisko pracownika wydziału finansowego ds. rozrachunków w starostwie. W treści ogłoszenia wskazano osiem wymagań niezbędnych dla kandydatów - m.in. by znali przepisy ustaw: o podatku od towarów i usług, o finansach publicznych, ordynacji podatkowej oraz przepisy dotyczące rachunkowości sektora finansów publicznych. W odpowiedzi na ogłoszenie o naborze do starostwa wpłynęły dwie oferty.
Kolejnym etapem postępowania były rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami. Weryfikowano w ich toku informacje zawarte w ofertach oraz wiedzę merytoryczną kandydatów. Na skutek przeprowadzonego postępowania ustalono, że jeden z nich nie zna wskazanych w ogłoszeniu przepisów. Tym samym otrzymał on mniejszą liczbę punktów i starosta zdecydował o zatrudnieniu drugiego kandydata.
Choć to rada gminy inicjuje założenie spółki komunalnej, późniejszy jej wpływ na działalność spółki jest ogranic...
Przepisy dają radnym uprawnienia informacyjne dotyczące spółek komunalnych. Czy to szansa na realną kontrolę i l...
Wynik rozpoznania zarzutu w sprawie egzekucji administracyjnej ma bezpośrednie przełożenie na badanie podstaw do...
Pozwolenia na budowę i konserwatorskie nie mogą zastąpić nakazu konserwatorskiego, bo udzielają one jedynie „pra...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Prawidłowość i jakość sporządzonej opinii oraz kompetencje merytoryczne, wykształcenie czy posiadanie wiedzy spe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas