Reklama
Rozwiń
Reklama

Konkurs mobilizuje do lepszej sprzedaży

Spółka może rozliczyć w podatkowych kosztach wydatki na program motywujący pośredników do zwiększenia obrotów.

Publikacja: 19.05.2022 20:06

Konkurs mobilizuje do lepszej sprzedaży

Foto: Adobe Stock

Wyjazd zagraniczny dla zwycięzców konkursu na najwyższą sprzedaż to dobra zachęta do zwiększenia wydajności. Ma przełożenie na przychody jego organizatora. Dlatego może zaliczyć wydatki na wyjazd zwycięzców do podatkowych kosztów. Problem natomiast będzie z rozliczeniem rekonesansu dokonanego przez przedstawicieli organizatora. Takie są wnioski z interpretacji Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 10 maja 2022 r. (nr 0111-KDIB1-2.4010.54. 2022.2.EJ).

Wystąpiła o nią spółka z o.o. działająca w branży finansowej. Świadczy usługi leasingu i najmu. Należy do grupy kapitałowej, której członkami są m.in. dystrybutorzy samochodów i części zamiennych oraz bank.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Jakich formalności dopełnić zbywając przedsiębiorstwo spółki lub jego część?
Reklama
Reklama