Reklama

Nieprawidłowe oznakowanie środka spożywczego – jakie konsekwencje?

Kształtowanie komunikacji dotyczącej produktu jest procesem wymagającym dużej ostrożności. Omyłki w oznakowaniu mogą skutkować uznaniem, że etykieta wprowadza w błąd lub nawet, że środek spożywczy został zafałszowany.

Publikacja: 22.09.2022 22:00

Nieprawidłowe oznakowanie środka spożywczego – jakie konsekwencje?

Foto: Adobe Stock

Etykieta jest kluczowym elementem żywności wprowadzanej do obrotu, ponieważ to na jej podstawie konsument podejmuje decyzje o zakupie produktu. Kwestie marketingowe takie, jak szata graficzna czy hasła reklamowe są bardzo istotne, jednak z regulacyjnego punktu widzenia główną funkcją znakowania powinno być przekazywanie rzetelnych informacji na temat żywności.

Jakie ograniczenia?

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Świąteczne zakupy z AI. Uwaga na pułapkę cen skrojonych na miarę
Materiał Promocyjny
Kameralna. Niska zabudowa, wysoki standard myślenia o przestrzeni
Biznes
Teresa Siudem: Ochrona lasów – nowe obowiązki przedsiębiorców
Biznes
Nieprzemyślane rabaty? UOKiK może je zakwestionować
Biznes
Compliance – jak dowody należytej staranności decydują o wyniku sprawy
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Rozporządzenie o wylesianiu (EUDR) – nowe obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Nadciąga wielka zmiana dla branży tekstylnej. Dla rynku to też szansa
Reklama
Reklama