Aktualizacja: 19.04.2025 21:39 Publikacja: 17.11.2022 22:40
Foto: Fotorzepa, Robert Przybylski
Sprzedaż nowych samochodów osobowych nie może wrócić do poziomu sprzed kryzysu. A trzeba pamiętać, że jej wielkość zależy głównie od popytu ze strony firm, bo to one kupują zdecydowaną większość aut. Jak podsumował Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, w 2021 r. łączna sprzedaż nowych samochodów osobowych dla nabywców instytucjonalnych wyniosła 331 tys. i była prawie o 16 proc. niższa niż w ostatnim roku przed pandemią.
W tym roku sytuacja się nie poprawiła, bo ograniczona dostępność samochodów spowodowana spadkiem produkcji mocno zaburza popyt. W pierwszym półroczu 2022 firmy kupiły niespełna 150 tys. aut, czyli o 16,5 proc. mniej niż w tym samym czasie rok wcześniej.
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas