Reklama

Dane osobowe i komunikacja z klientami

Przejrzystość i zrozumiałość przekazu to nie moda, ale wymóg czasów.

Publikacja: 06.12.2022 12:26

Dane osobowe i komunikacja z klientami

Foto: Adobe Stock

Lubicie Państwo czytać przeróżne formułki i informacje dotyczące ochrony danych osobowych? „Wyrażam niniejszym dobrowolną zgodę na przetwarzanie…”, „Pana dane osobowe stały się przedmiotem naruszenia poufności…”, czy moje ulubione: „podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne”. Ja nie lubię – ale czytam; czytam i nieraz włosy z głowy rwę, gdy myślę sobie, jak to miało wyglądać, a wyszło, jak zwykle. Ale po kolei.

Całą komunikację, jaka wychodzi od administratora danych do osoby, której dane dotyczą, wszelkie przekazywane informacje, polityki i komunikaty obejmuje tzw. zasada przejrzystości. Jej główne elementy to:

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Sukcesja po śmierci przedsiębiorcy
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Testament przedsiębiorcy – 10 wskazówek, które pozwolą uniknąć błędów
Biznes
Jak wykorzystać depozyt notarialny w transakcjach M&A?
Biznes
Jak stworzyć ogólne warunki umów, by wspierały biznes?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Jak zarejestrować znak towarowy dla spółki z o.o.?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama