Reklama
Rozwiń
Reklama

Mała rewolucja w zasadach promocji

Po miesiącach opóźnień 1 stycznia weszła w życie bardzo korzystna dla konsumentów unijna dyrektywa Omnibus. Dla firm to dodatkowe obowiązki, koszty oraz kontrole już zapowiedziane przez urzędników. Kary mogą być wysokie.

Publikacja: 12.01.2023 20:00

Mała rewolucja w zasadach promocji

Foto: Adobe Stock

Dyrektywa unijna obowiązuje od 28 maja 2022 r. Polscy konsumenci zaczęli więc korzystać z nowych regulacji później niż mieszkańcy innych europejskich państw. Główna zmiana dotyczy sposobu informowania o promocjach – obok ceny aktualnej i tej przed rabatem konsument musi poznać najniższą cenę produktu z ostatnich 30 dni.

Koniec z nagannymi praktykami?

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Czy e-mail między przedsiębiorcami wystarczy?
Biznes
Jak przygotować firmę do rekrutacji na nowych zasadach?
Biznes
Jak zabezpieczyć prawa autorskie w umowie?
Biznes
Czy dwa maile mogą zastąpić 20 stron spisanej umowy?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Obowiązki upadłego w trakcie wykonywania planu spłat wierzycieli
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama