Aktualizacja: 05.07.2025 23:14 Publikacja: 17.01.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Pracodawcy często wykorzystują w codziennej działalności wizerunki (zdjęcia) swoich pracowników – a to w galeriach publikowanych na stronie Intranet, a to w firmowym internecie lub w mediach społecznościowych. Publikowanie takich zdjęć może służyć promowaniu własnej działalności, komunikacji wewnętrznej lub wymianie informacji pomiędzy pracownikami. Jest ono legalne, o ile pracodawca spełni pewne elementarne warunki. W szczególności nie może tego robić – poza pewnymi wyjątkami – bez uzyskania zgody pracownika.
Członek zarządu ma prawo zakończyć współpracę ze spółką, którą zarządza. Przy rezygnacji musi jednak dopełnić od...
Decyzja o rezygnacji z funkcji członka zarządu powinna być przemyślana i poprzedzona oceną skutków prawnych i or...
W stosunku do środków z KPO brak jest ogólnych wytycznych regulujących zasady przygotowania i prowadzenia postęp...
Brak precyzyjnych, pisemnych regulacji w zakresie zasad współpracy pomiędzy członkami rodziny może prowadzić do...
Jednym z najistotniejszych elementów procesu sprzedaży udziałów lub akcji jest dogłębny i profesjonalny proces w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas